• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

تاثیر سخن مسئولان در رفتار مردم / ضرورت ترویج امیدآفرینی در جامعه

  • کد خبر : 31269
  • 09 اردیبهشت 1402 - 9:19
تاثیر سخن مسئولان در رفتار مردم / ضرورت ترویج امیدآفرینی در جامعه

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حجت‌الاسلام سیداحمد میرمرشدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: موضوعات و مسائل اقتصادی در چند سال اخیر، اولویت مسائل کشور بوده و دشمنان در این سال‌ها، بیشترین فشار را از طریق تحریم و برنامه‌ریزی شکست دادن اقتصاد کشور به کار گرفته‌اند. وی افزود: مردم در سال‌های گوناگون و […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

حجت‌الاسلام سیداحمد میرمرشدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: موضوعات و مسائل اقتصادی در چند سال اخیر، اولویت مسائل کشور بوده و دشمنان در این سال‌ها، بیشترین فشار را از طریق تحریم و برنامه‌ریزی شکست دادن اقتصاد کشور به کار گرفته‌اند.

وی افزود: مردم در سال‌های گوناگون و حتی مواقعی که فشار اقتصادی مضاعفی را تجربه کردند و با بحران‌ها و ناآرامی‌هایی درگیر بودند، در انتخابات شرکت کردند و در هر دوره مشارکت بالای ۵۵ درصد را به ثبت رساندند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: هر چند که مشکلات اقتصادی و معیشتی دشوار و آزاردهنده است، اما در جایی که موضوع اصل انقلاب و نظام اسلامی مطرح بوده است، مردم به میدان آمده‌اند و مشارکت خوبی را رقم زده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط سخت اقتصادی و تورمی، حداقل دو راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس را پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: از حضور گسترده مردم در این دو عرصه می‌توان متوجه شد که عموم مردم مسلمان ایران با وجود همه مشکلات و چالش‌های سخت معیشتی، در بزنگاه‌های کشور و عرصه‌هایی که منافع ملی و محوری ایجاب کند، حتی با زبان روزه و پس از شب زنده‌داری در شب قدر، صحنه‌های زیبایی از حضور را خلق می‌کنند و عزت و اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشند.

حجت‌الاسلام میرمرشدی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی از شهریور و مهرماه سال گذشته با فتنه بزرگی روبه‌رو شد که در آن جریان هم دشمن می‌توانست روی شعار و سوژه اقتصادی متمرکز شود اما این بار بر مقوله زنان تمرکز کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: باید در عرصه جهاد تبیین فعال بود البته در این زمینه کارهایی نیز انجام شده است اما باید هنرمندانه‌تر و با محتوای غنی‌تر و عامه‌پسند به این مهم پرداخته شود. نکته دوم این است که مدیران نظام در همه قوا باید به حرف دلسوزان گوش کنند و اذهان را منحرف نکنند. گاهی یک اظهار نظر نماینده مجلس یا شخصیت سیاسی، ناامیدی، یاس، سراسیمگی و اضطراب ایجاد می‌کند. دولتمردان و کارگزاران نظام باید با مردم صادق باشند و به‌گونه‌ای صحبت نکنند که مردم احساس چندگانگی و تناقض کنند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=31269
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها