• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

تامین نهاده‌های دامی، کالاهای اساسی و دارو در بودجه ۱۴۰۱ مورد توجه قرار گیرد

  • کد خبر : 16626
  • 23 آبان 1400 - 11:42
تامین نهاده‌های دامی، کالاهای اساسی و دارو در بودجه ۱۴۰۱ مورد توجه قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد گودرزوند چگینی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ آبان ماه) مجلس گفت: در آستانه اولین بودجه پیشنهادی دولت سیزدهم هستیم. یکی از راهکارهای اساسی در کنترل تورم و گرانی قانون بودجه یک ساله است که اگر به […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد گودرزوند چگینی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ آبان ماه) مجلس گفت: در آستانه اولین بودجه پیشنهادی دولت سیزدهم هستیم. یکی از راهکارهای اساسی در کنترل تورم و گرانی قانون بودجه یک ساله است که اگر به نحو خوبی اجرایی شود، اثراتش می‌تواند در زمینه‌های کاهش و کنترل تورم و گرانی افسارگسیخته را به همراه داشته باشد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امید مردم به بهبود وضعیت معیشت‌شان است، اما در بودجه ۱۴۰۱ لازم است توزیع تسهیلات بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان‌ها و شهرستان‌ها به منظور ایجاد ظرفیت‌های اشتغالزایی در کشور مدنظر قرار گیرد که متأسفانه در استان گیلان در ۲۰ سال گذشته به ظرفیت‌های اشتغالزایی توجه نشده است.

وی افزود: نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، تعیین تکلیف دهک‌های یارانه‌بگیر است و باید توجه جدی‌ترین به جامعه هدف در این باره و واقعی‌تر کردن کسانی که مستحق توجه بیشتر و یارانه بیشتر هستند باید مدنظر قرار گیرد.

گودرزوند چگینی خاطرنشان کرد: راهکارهایی که بتواند ارز ۴۲۰۰ تومانی به نهاده‌ها و کالاهای اساسی و دارو را به دست مردم برساند و شاهد کمبود و گرانی کالای اساسی و دارو تحت هر عنوانی نباشیم، باید مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه دو شرکت بزرگ ایرانخودرو و سایپا از همه رانت‌های مملکت استفاده کردند اما نتوانستند حداقل انتظارات مردم را برآورده نکنند. پرایدی که بیشتر از ۵۰ میلیون قیمت ندارد امروز با قیمت بیش از ۱۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ضرر ناشی از ناتوانی مدیران سایپا و ایرانخودرو توسط مردم تامین می‌شود.

وی افزود: آقای رئیس جمهور‍! چرا باید مدیران پایه و ضعیف شما تصمیمی بگیرند که امروز شما وارد صحنه شوید و اثرات این تصمیماتی که مدیران پایه و ضعیف گرفته‌اند در بورس و گرانی بخش‌های مختلف جامعه دیده می‌شود. انتظار داریم مدیران ضعیف و ناتوان در رأس امور نباشند.

گودروزند چگینی خاطرنشان کرد: امیدواریم در بودجه ۱۴۰۱ افزایش حقوق برای همه کارکنان تسری پیدا کند و این افزایش حقوق متناسب با شرایط کشور باشد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از دولت درخواست داریم در بودجه ۱۴۰۱ چارت سازمان‌ها مدنظر قرار گیرد و کارکنان سازمان‌ها مستقیما از دولت حقوق‌شان را دریافت کنند و شرکت‌های واسطه حذف شوند که هیچ تأثیری در اقتصاد کشور ندارند.

وی افزود: همسان‌سازی دائمی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ دیده شود، کسانی که بهترین سرمایه کشور بوده‌اند و بهترین زمان عمرشان را در این کشور صرف کرده‌اند لازم است مورد توجه جدی قرار گیرند. اینها سرمایه‌های کشورند و اعتماد مردم به اینهاست.

گودرزوند چگینی خاطرنشان کرد: انتصاب مدیران در بخش‌های مختلف بر اساس شایسته‌سالاری باشد. مدیری که هیچ سابقه‌ای در بخش‌های مختلف ندارد چگونه در یک سازمان عریض و طویل به کار گرفته می‌شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دانشگاه‌ها صاحب‌نظران کنار رانده شده‌اند، انتظار این است که انتصابات بر اساس شایستگی و توانمندی باشد. مردم به این دولت امید بسته‌اند، این دولت، دولت مردمی است.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=16626
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.