• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

تحویل ۱۰۰هزار واحد مسکونی تا پایان شهریورماه

  • کد خبر : 27103
  • 23 خرداد 1401 - 19:56
تحویل ۱۰۰هزار واحد مسکونی تا پایان شهریورماه

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا، رستم قاسمی در حاشیه نشست کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل بزرگ افزایش اجاره بهای مسکن برای مستأجران، گفت: خوشبختانه مجلس یک طرح دو فوریتی را در این زمینه در دستور کار دارد که اگر در […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا، رستم قاسمی در حاشیه نشست کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل بزرگ افزایش اجاره بهای مسکن برای مستأجران، گفت: خوشبختانه مجلس یک طرح دو فوریتی را در این زمینه در دستور کار دارد که اگر در صحن تصویب شود، مجوزهای لازم در اختیار وزارتخانه قرار می‌گیرد تا بتواند با استفاده از این ابزارها کنترل‌های لازم را انجام دهد.

وزیر راه و شهرسازی درخصوص اقدام وزارتخانه در این خصوص تصریح کرد: حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع برای افزایش توانایی پرداخت ودیعه مسکن به مستأجرهای دهک‌های پایین در نظر گرفتیم که در تهران این رقم تسهیلات به ۱۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۷۰ میلیون تومان و سایر شهرها به ۴۰ میلیون تومان است که خوشبختانه بخشی از آن اجرایی شده و حدود ۱۰۰ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده‌اند و مسیر اجرایی آن در حال انجام است.

قاسمی درباره نحوه تنظیم بازار در حوزه مسکن نیز گفت: روند افزایش بها باید به گونه‌ای باشد که در واقع ۲۵ درصد در تهران قابل افزایش باشد و در شهرستان‌ها حدود ۲۰ درصد و ۱۵ درصد در سایر شهرهای کوچک باشد اما چون ابزار کار مشخص نیست با سازمان‌های مربوطه در حال مذاکره هستیم و طرح مجلس نیز در این خصوص می‌تواند کمک شایانی به کنترل قیمت‌ها داشته باشد.

وی همچنین درباره طرح نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از سامانه مسکن، باید حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و ۸۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی بسازیم که تاکنون ۱۶۰ هزار واحد مسکونی روستایی براساس نام و کد ملی افراد شروع به کار کرده و یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد در سطح کشور در دست اجرا داریم که از عملیات خاکبرداری تا نازک کاری قرار دارند.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: امیدواریم تا پایان شهریورماه حدود ۱۰۰ هزار واحد را با اتمام نازک کاری به مردم تحویل دهیم همچنین بارها اشاره کرده‌ام که در نهایت بنا داریم در دو بخش ۲ میلیونی، این تعهد دولت را عملیاتی کنیم.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=27103
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها