• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

تزریق گاز به سانتریفیوژهای نسل جدید پاسخ لازم به تحریم‌های آمریکا بود

  • کد خبر : 28186
  • 14 مرداد 1401 - 21:31
تزریق گاز به سانتریفیوژهای نسل جدید پاسخ لازم به تحریم‌های آمریکا بود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به تزریق گاز به سانتریفیوژهای نسل جدید در ایران گفت: این اقدام پاسخ درخوری به تحریم‌های اخیر آمریکا بود و آنها باید بدانند که اقدامات خصمانه و ضدایرانی آنها بی‌پاسخ نمی‌ماند. وی افزود: کوتاهی‌ها و عقب نشینی‌های دولت قبل […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به تزریق گاز به سانتریفیوژهای نسل جدید در ایران گفت: این اقدام پاسخ درخوری به تحریم‌های اخیر آمریکا بود و آنها باید بدانند که اقدامات خصمانه و ضدایرانی آنها بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی افزود: کوتاهی‌ها و عقب نشینی‌های دولت قبل در ماجرای برجام آمریکایی‌ها را پر رو کرده و آنها هنوز هم فکر می‌کنند که می‌توانند با زورگویی از ایران امتیاز بگیرند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: آمریکا هنوز فکر می‌کند که می‌تواند با اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران از ما امتیاز بگیرد و و همچنان به همین رویه غلط خود ادامه می‌دهد.

جوکار خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها مثل رئیس جمهورشان آلزایمر گرفته‌اند و گویان می‌دانند که در ایران تغییرات جدی رخ داده و با روی کار آمدن دولت انقلابی مسیر سیاست خارجی در ایران تغییر کرده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها باید بدانند که در دولت سیزدهم نگاه سیاست خارجی ما تنها معطوف به غرب نیست و ما با گسترش روابط با دیگر کشورها را از قید و بند روابط محدود با چند کشور اروپایی و آمریکا خلاص کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: سیاست ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر این بوده که برای انجام کارهایمان از دیگران اجازه نگرفته‌ایم و نمی‌گیریم و وقتی تصمیمی اتخاذ می‌شود آن را اجرایی می‌کنیم.

جوکار خاطرنشان کرد: ما هر تصمیمی را که در جهت تامین منافع ملی‌مان اتخاذ کنیم، اجرا می‌کنیم و از نه از آمریکا و نه از هیچ کشور دیگری اجازه نمی‌گیریم.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=28186
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها