• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

تشکیل کمیته علمی مدیران دفاتر تجدیدنظر در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 7038
  • 27 مهر 1400 - 9:27
تشکیل کمیته علمی مدیران دفاتر تجدیدنظر در آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه با مدیران محاکم تجدیدنظر استان که در پی بازرسی هیات‌های بازرسی از دفاتر محاکم تجدیدنظر تشکیل شده بود بیان کرد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق خدمت در دستگاه قضایی را برای احقاق حق و اجرای عدالت […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه با مدیران محاکم تجدیدنظر استان که در پی بازرسی هیات‌های بازرسی از دفاتر محاکم تجدیدنظر تشکیل شده بود بیان کرد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق خدمت در دستگاه قضایی را برای احقاق حق و اجرای عدالت به ما ارزانی داشته است.

عتباتی افزود: امید ما هم به همین احقاق حق‌ها و اجرای عدالت هست و در عقبی این باقیات و صالحات نجات بخش خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه صحبت‌های خود به صورت تخصصی به کار‌های مدیران دفاتر اشاره و تکالیف و وظایفی را که برابر قانون بر عهده آنهاست و نیز تکالیفی را که در برنامه عملیاتی ۱۴۰۰ استان به آن‌ها ابلاغ شده است را بیان و از آن‌ها خواست با همت و دقت نسبت به اجرایی کردن این برنامه اقدام نمایند.

وی افزود: اجرای این برنامه در واقع یعنی ارتقاء کیفی و کمی کار‌ها و در نتیجه رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی را به دنبال خواهد داشت.

عتباتی، در ادامه جلسه از تشکیل کمیته علمی مدیران دفاتر تجدیدنظر استان خبر داد و گفت: با حضور همه مدیران دفاتر کمیته‌ای علمی تشکیل و در این کمیته مشکلات و مسائل مرتبط با پرونده‌ها مطرح و تصمیمات کاربردی و علمی در آن اتخاذ و جهت اجرا به کلیه محاکم استان ابلاغ می‌شود.

وی وجود چنین کمیته‌ای را موجب ارتقاء کیفی و کمی رسیدگی‌ها و دادرسی‌ها و رفع نواقص و مشکلات موجود دانست و گفت، محاکم تجدیدنظر استان یک مرجع عالی است و از آن انتظار کار عالی و نتایج عالی می‌رود که بازخورد آن می‌تواند در کلیه سطوح سرایت کند.

عتباتی در پایان برگزاری جلسات هم اندیشی و علمی را گره گشای مشکلات دانست و از مدیران دفاتر خواست با حضور موثر در این جلسات در جهت حل مشکلات قدم بردارند.

شایان ذکر است؛ بعضی از مدیران دفاتر حاضر در جلسه به بیان نکته نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7038
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها