• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

تعیین تکلیف نهایی چاه‌های آب غیرمجاز استان قم

  • کد خبر : 8042
  • 29 مهر 1400 - 13:19
تعیین تکلیف نهایی چاه‌های آب غیرمجاز استان قم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری از تعیین تکلیف وضعیت و نحوه فعالیت چاه‌های آب غیر مجاز یا دارای مشکلات اداری از سوی جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان مقرر شد دبیرخانه صیانت از منابع آب […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری از تعیین تکلیف وضعیت و نحوه فعالیت چاه‌های آب غیر مجاز یا دارای مشکلات اداری از سوی جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان مقرر شد دبیرخانه صیانت از منابع آب استان ضمن شناسایی چاه‌های غیر مجاز، ترتیبی اتخاذ نماید تا در حداقل زمان ممکن، بر اساس قانون و در صورت امکان برای آن‌ها مجوز فعالیت قانونی صادر و در غیر این صورت نسبت به معرفی آن‌ها به مراجع قضایی جهت اعمال قانون اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان قم با تأکید بر وضعیت بحرانی منابع آبی استان و تهدید ریزگرد‌ها یادآور شد: دستگاه قضایی نسبت به برخورد جدی با کلیه افرادی که به صورت غیر مجاز در حوزه حفاری و برداشت از منابع آبی فعالیت دارند، اهتمام ویژه داشته و در این راستا ضمن ایجاد شعب ویژه، تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ شده و کلیه ضابطان قضایی و دستگاه‌های مرتبط از جمله آب منطقه ای، شورا‌ها و بخشداری ها، موظفند به محض مشاهده فعالیت‌های غیر مجاز در حوزه حفاری و برداشت از منابع آبی، مراتب را به مراجع قضایی اطلاع دهند.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری ضمن اشاره به مواهب صدور مجوز برای چاه‌های استان یادآور شد: در این راستا ضمن حمایت از حریم این چاه ها، مالکان آن‌ها می‌توانند بر اساس نوع فعالیت خود از سهمیه سوخت نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8042
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها