• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4
در جلسه هیات دولت

تقدیر وزیر نفت از عملکرد شرکت ملی نفتکش

  • کد خبر : 24693
  • 18 اسفند 1400 - 16:11
تقدیر وزیر نفت از عملکرد شرکت ملی نفتکش
طلوع سیاست/ وزیر نفت در جلسه هیات دولت از اقدامات و‌ عملکرد مدیریت جدید شرکت ملی نفتکش ایران در پشتیبانی و کمک به تداوم صادرات نفت و فراورده های نفتی کشور تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه طلوع سیاست، وزیر نفت در جلسه هیات دولت از اقدامات و‌ عملکرد مدیریت جدید شرکت ملی نفتکش ایران در پشتیبانی و کمک به تداوم صادرات نفت و فراورده های نفتی کشور تقدیر کرد.

این روزها صادرات نفت ایران افزایش یافته و در این بین نقش شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان بازوی توانمند صادرات نفت کشور، پررنگ تر از گذشته شده است.

عملکرد شرکت ملی نفتکش ایران و تلاش بی وقفه و شبانه روزی دریانوردان ناوگان این شرکت در حمل نفت و فراورده های نفتی صادراتی این روزها در مرکز توجه دولتمردان کشور قرار گرفته است تا جایی که جواد اوجی وزیر نفت در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت از اقدامات جهادی مدیریت جدید این شرکت تقدیرو قدردانی کرد. موضوعی که مورد استقبال دیگر اعضای هیات دولت نیز قرارگرفت.

چندی پیش نیز وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دستاوردهای شرکت ملی نفتکش ایران از مدیریت این شرکت در بسیج ناوگان و تامین کشتی های مورد نیاز صنعت نفت کشور تقدیر کرد آنهم در شرایطی که صادرات نفت و فراورده های نفتی کشور افرایش یافته و از طرف دیگر تحریم ها نیز کماکان به قوت خود باقی است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=24693
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها