• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

تلنگر پرسپولیس به مس رفسنجان

  • کد خبر : 24609
  • 11 اسفند 1400 - 11:40
تلنگر پرسپولیس به مس رفسنجان

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/کرمان دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان از ساعت ۱۹:۰۰ دوشنبه ۹ اسفندماه در چهارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. تیم‌های انگشت‌شماری […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/کرمان دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان از ساعت ۱۹:۰۰ دوشنبه ۹ اسفندماه در چهارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

تیم‌های انگشت‌شماری در طول تاریخ بودند که فصل را بدون شکست به پایان برده‌اند و  قطعا نمی‌توان گفت رویاپردازی شاگردان ربیعی پس از باخت برابر پرسپولیس برای کسب رتبه تک رقمی و سهمیه احتمالی آسیا که هنوز تکلیفش به طور دقیق روشن نیست به پایان رسیده باشد، هر چند در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا که پرسپولیس و استقلال از آن حذف شدند مشخص نیست مس رفسنجان بتواند در صورت کسب سهمیه، مجوزهای حرفه‌ای حضور در آسیا را بدست بیاورد.

با توجه به اینکه هنوز ۱۰هفته تا پایان رقابت‌های لیگ بیست و یکم باقی‌مانده و تیم‌ها هم هنوز در ابتدای نیم فصل دوم هستند نتیجه‌ای که برای مس رفسنجان در برابر پرسپولیس رخ داد را می‌توان تلنگر مثبتی برای شاگردان ربیعی مبنی بر عدم باخت‌های احتمالی در ادامه نیم‌فصل دوم تحلیل کرد.

متاسفانه در فوتبال قانون نانوشته‌ای وجود دارد که می‌گوید: «اگر از موقعیت‌هایت بهره نبری گل می‌خوری» که مس رفسنجان در این دیدار از موقعیت‌هایی که داشت استفاده نکرد و گل خورد.

مس رفسنجان در دیدار با سرخ‌پوشان پایتخت در برخی از دقایق به‌ویژه دقایق نخست دیدار، موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کرد به‌ویژه موقعیت گادوین منشا که شاید اگر آن توپ در دروازه احمد گوهری قرار می‌گرفت بازیکنان مس با روحیه‌ای که از آن گل می‌گرفتند می‌توانستند بازی را بهتر مدیریت و سه امتیاز را به حسابشان واریز کنند.

همانطور که قبلا اشاره کرده بودیم مس رفسنجان در این فصل در کارهای دفاعی و به‌طور ویژه بازی‌های بزرگ مانند دیدار برابر استقلال، سپاهان و  در دیدار اخیر مقابل پرسپولیس تا حدودی ضعیف ظاهر شده است؛ نمونه آن مهدی ترکمان که پیش از برابر استقلال هم بسیار متزلزل کار کرده بود در دیدار با پرسپولیس هم در صحنه گل نخست مقصر بود که همین موضوع در خصوص این سه دیدار در فصل جاری و دیدار فصل پیش برابر سپاهان در نقش جهان ضعف خط دفاع را نمایان می کند و امیدواریم با کار کردن و ترمیم خط دفاع در روزهای پیش رو از به وجود آمدن این نوع شائبه‌ها جلوگیری شود.

پاره‌شدن نوار پیروزی پس از چند دیدار آن‌هم وقتی تیم در کورس رقابت برای کسب رتبه سوم است تیم مورد نظر را به شوک می‌برد زیرا ذهنیت برنده پس از کسب نتایج دلخواه در چند دیدار متوالی به آن تیم غالب شده و پس از اولین باخت می‌تواند تیم را به شوک بزرگی ببرد که حال باید دید کادر فنی مس رفسنجان می‌توانند تیمشان را پس از باخت برابر پرسپولیس ریکاوری و باز هم آن ذهنیت برنده را که تا پیش از این بر تیم غالب بوده را دوباره جا بیندازد یا خیر.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=24609
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها