• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

1

تکذیب خبری با موضوع رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص

  • کد خبر : 27505
  • 16 تیر 1401 - 2:10
تکذیب خبری با موضوع رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به‌ گزارش ایرنا از خانه ملت، بازی رسانه‌ای جدید علیه مجلس این بار با موضوع رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام که متأسفانه از سوی برخی رسانه‌ها بدون صحت سنجی بازنشر و منتشر شده است. از ساعاتی پیش مطلبی در فضای مجازی و رسانه‌ای […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


به‌ گزارش ایرنا از خانه ملت، بازی رسانه‌ای جدید علیه مجلس این بار با موضوع رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام که متأسفانه از سوی برخی رسانه‌ها بدون صحت سنجی بازنشر و منتشر شده است.

از ساعاتی پیش مطلبی در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور مبنی بر رد مصوبه مجلس درباره طرح صیانت در مجمع تشخیص مصلحت نظام پخش شده است که در خصوص این مطلب خلاف واقع، ذکر چند نکته الزامی است:

اول اینکه در بدنه همین خبر منتشر شده در فضای مجازی هیچ اشاره‌ای به طرح صیانت نشده که نشان دهنده غلط بودن تیتر و عدم ارتباط آن با طرح موسوم به صیانت است.

دوم اینکه تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده است که چنین مصوبه‌ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است یا خیر و حتی در صورت صحت این خبر؛ مصوبه‌ای که ادعا شده در مجمع تشخیص مصلحت نظام رد شده، ارتباطی به طرح صیانت ندارد بلکه طرح «اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری» است که مرتبط به نظارت دیوان عدالت اداری بر شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی بوده و هیچ ارتباطی به طرح صیانت ندارد.

سوم اینکه مجلس به طور کلی مصوبه‌ای درباره طرح صیانت نداشته است تا بخواهد مجمع تشخیص مصلحت نظام آن را رد یا تأیید کند که این مساله نیز نشان دهنده خلاف واقع بودن محتوای منتشر شده است.

 روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب این خبر، تمامی رسانه‌ها را به انتشار اخبار صحیح در خصوص مصوبات و طرح‌های مجلس دعوت می‌کند و آماده است درباره موضوعات مهم مشورت‌ها و اطلاعات فنی لازم را به رسانه‌ها ارائه کند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=27505
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها