• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1
دبیر کمیته علمی کشوری کرونا

جزئیات طرح “هوشمندسازی قرنطینه” / آغاز اجرای آزمایشی در ۳ استان

  • کد خبر : 6815
  • 30 مهر 1400 - 5:55
جزئیات طرح “هوشمندسازی قرنطینه” / آغاز اجرای آزمایشی در ۳ استان
دبیر کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ جزییات طرح سامانه هوشمند برای محدودیت‌های کرونایی و قرنطینه را توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست دکتر حمیدرضا جماعتی، درباره جزئیات سامانه هوشمند برای محدودیت‌های کرونایی و قرنطینه، گفت: سامانه هوشمند برای محدودیت‌ها و قرنطینه در کمیته علمی کشوری کرونا مورد بحث قرار گرفت و این سامانه به صورت پایلوت در سه استان آذربایجان غربی، کردستان و قزوین در حال انجام است و قرار شد نتایج پایلوت را به ما ارائه دهند تا ببینیم به چه صورت عمل کردند و اگر نتیجه آن خوب باشد، این سامانه به کل کشور گسترش پیدا می‌کند.

وی افزود: در قالب این طرح که در حال پایلوت است، بر اساس سامانه هوشمندی که طراحی شده، تمام اطلاعات کلیه شهروندان از حمل و نقل گرفته تا اصناف و … مشخص شده و بر اساس واکسیناسیون، علائم احتمالی، تست‌هایی که برای باز بودن اصناف و … انجام می‌شود، قرنطینه‌ها و محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کنند.

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا افزود: بر این اساس افرادی که گرفتار و مثبت شدند، پیگیری کرده و در قرنطینه قرار می‌گیرند. در عین حال شرکت‌ها و … به صورت دوره‌ای تست‌هایی را انجام می‌دهند و اطلاعات تست‌ها وارد سامانه شده و بر اساس آن‌ها نتیجه می‌گیرند که درباره یک صنف خاص یا یک بخش چه اقداماتی باید انجام شود.

جماعتی با بیان اینکه این کار به نوعی غربالگری هوشمند است، گفت: وقتی هم بر اساس غربالگری مبتلا پیدا شد، فرد قرنطینه شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی درباره نحوه نظارت بر ای این طرح، گفت: معمولا به وسیله استانداری‌ها نظارت بر اجرای آن انجام می‌شود و صنف‌ها، ادارات، حوزه حمل و نقل و … در این طرح قرار دارند. در عین حال مجری اصلی این طرح وزارت کشور است و وزارت بهداشت عمدتا از نظر علمی کار را حمایت می‌کند و مجری اصلی وزارت کشور و ریاست جمهوری است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6815
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها