• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024

اخبار ویژه

نمایشگاه عکس تصویر میراث همزمان با هفته میراث فرهنگی به مدت یک هفته در تخت جمشید برپاست توزیع ۵۰ پک لبخند مادری بین خانواده‌های دارای فرزند سوم/ نقش رسانه ها در فرزندآوری موثر است پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا تبریک حزب همت فارس برای ورود مهندس اسفندیار عبداللهی به بهارستان پیام تسلیت حزب همت فارس به نماینده مردم شهرستان نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس حسینی و عزیزی راهی بهارستان شدند

3

جلسه فوق العاده برای اُمیکرون/پیشنهادی به لاریجانی/تلاش‌ برای توافق خوب

  • کد خبر : 22254
  • 29 آذر 1400 - 14:03
جلسه فوق العاده برای اُمیکرون/پیشنهادی به لاریجانی/تلاش‌ برای توافق خوب

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان/ جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا/ نتایج مذاکرات/ پیشنهادی برای علی لاریجانی/ رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه و … از موضوعات پربازدید و خبرساز تحریریه سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید. به گزارش ایسنا، افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان/ جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا/ نتایج مذاکرات/ پیشنهادی برای علی لاریجانی/ رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه و … از موضوعات پربازدید و خبرساز تحریریه سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش ایسنا، افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده باتوجه به اعلام لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ از سوی دولت ازتجمله موضوعات مورد توجه مخاطبان در چند روز گذشته بوده است.

در توضیح همین مطلب محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی  تاکید دارد که میزان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده باید حداقل ۲۰ درصد باشد.

وی با اشاره به میانگین ۱۰ درصدی افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در لایحه بودجه ۱۴۰۱، می گوید: افزایش حقوق یک نکته‌ای که دارد این است که خودش تورم‌زاست ولی چون ما در حال حاضر در جامعه تورم داریم و مردم هم نیاز معیشتی و اقتصادی دارند که هر روز هم بیشتر می‌شود ۱۰ درصد افزایش حقوق واقعاً سهم عادلانه‌ای برای افزایش حقوق کارمندان نیست.

در جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا هم که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از آخرین وضعیت پراکندگی سویه جدید اُمیکرون در کشور و اقدامات انجام شده برای جلوگیری از انتشار این ویروس ارائه کرد.

ستاد ملی مقابله با کرونا در این جلسه فوق العاده با توجه به سرعت انتشار بالای اُمیکرون بر تشدید مراقبت های اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک در مهمانی های خانوادگی و اماکن عمومی تاکید و محدودیت ورود مسافر از کشورهای آلوده را اعلام کرد.

همچنین محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اینکه باید مراقب اُمیکرون بود، معتقد است که دولت محدودیت ها را برگردانده و دوباره دورکاری را مدنظر قرار دهد. باید با سویه جدید کرونا هوشمندانه و آگاهانه برخورد شود و جان مردم بازیچه تصمیمات غیرمنطقی و غیرعلمی قرار نگیرد.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم با اشاره به اعلام رسمی ورود سویه امیکرون به کشور و نگرانی خانواده ها برای برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری بیان کرد: تا بحثی در خصوص ویروس کرونا مطرح می شود نباید سریعا به سوی تعطیلی کلاس های حضوری رفت، با مدیریت خوب و رعایت پروتکل ها می توان آموزش های حضوری مدارس را ادامه داد.

 نتایج به دست آمده از دور هفتم مذاکرات وین که از هشتم آذر شروع شد از دیگر موضوعات داغ خبری این روزهاست که اخبار مربوط به آن مخاطبان زیادی دارد.

رضا ذبیحی کارشناس مسائل بین‌الملل در تحلیلی در این باره با بیان اینکه توافق ایران و آژانس مانع از فروپاشی کامل برجام شد، گفت: علی رغم تمامی مشکلات و مسائل باقی مانده، امید قابل توجهی وجود دارد که طرفین با نگاهی واقع بینانه طی هفته های آتی در خصوص احیای برجام به توافق برسند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان هم از تلاش‌ ایران برای رسیدن به توافق خوب در کمترین زمان گفت و تصریح کرد:  ما به این امید دور بعدی مذاکرات را آغاز می کنیم که بتوانیم اگر طرف مقابل با اراده رفع تحریم ها به صورت موثر و راستی آزمایی شده وارد وین شود در کمترین زمان به نتیجه برسیم.

سعید خطیب‌زاده در نشست خبری‌ امروزش با اشاره به فشارها و تحریم هایی که آمریکا در طول سه سال گذشته علیه ایران اعمال کرده است، در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: مذاکرات وین برای اطمینان از بازگشت ایالات متحده به طور موثر به تعهدات خود در چارچوب برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است و با توجه به اینکه آن ها از برجام خارج شده اند و به تعهدات خود عمل نکرده اند نمی توانند برای ایران اولتیماتوم و زمان تعیین کنند.

رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ از صبح امروز (۲۹ آذر ماه) به مدت پنج روز در سواحل خلیج فارس، تنگه هرمز و منطقه عمومی استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان با حضور نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه و یگان هان های مردم پایه بسیج آغاز شد.

در جمع فرماندهان ارشد سپاه در این رزمایش،‌ سردار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص)  هرگونه تهدید مراکز هسته‌ای و نظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی رژیم صهیونیستی بدون چراغ سبز و حمایت آمریکا غیرممکن دانست و  با اشاره به حضور فعال ایران در مذاکرات وین و تعامل جدی با جامعه بین المللی خاطرنشان کرد: در صورتی که تهدیداتی از این دست جنبه عملی به خود بگیرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بدون درنگ، تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده‌ شده برای عبور و مبداء تجاوز را بر اساس طرح های عملیاتی تمرین شده مورد حمله کوبنده قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است که چندی قبل رسانه های رژیم صهیونیستی از قول وزیر جنگ این رژیم اعلام کردند که وی به ارتش اسراییل دستور داده برای انجام عملیات نظامی علیه ایران آماده باشند.

همچنین در چند روز گذشته تصویر نامه محرمانه شورای نگهبان در خصوص دلایل رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ در فضای رسانه ای منتشر شد. در این نامه در هفت بند  دلایل عدم احراز صلاحیت رییس سابق مجلس از جمله عدم رعایت اصل ساده زیستی اعلام شده است.

در پی انتشار این نامه مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر به علی لاریجانی پیشنهاد کرد تا لیست اموال قبل از مسئولیت و بعد از اتمام مسئولیت خود، همسر و فرزندانش را در جدولی قابل مقایسه منتشر کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=22254
   

نوشته های مشابه

22اردیبهشت
حسینی و عزیزی راهی بهارستان شدند
با انتخاب مردم شیراز و زرقان:

حسینی و عزیزی راهی بهارستان شدند

19اردیبهشت
انتخابات مبنایی بر تحول و تحول مبنایی برای پیشرفت است
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

انتخابات مبنایی بر تحول و تحول مبنایی برای پیشرفت است

19اردیبهشت
نسل نو، تفکر نو با دکتر سید اسماعیل حسینی، نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
پایگاه خبری تحلیلی طلوع سیاست در مصاحبه با فعالین سیاسی _ اجتماعی جوان از کاندیدا نسل جوان می پرسد

نسل نو، تفکر نو با دکتر سید اسماعیل حسینی، نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها