• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

اخبار ویژه

شهادت وزیر خارجه در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور رئیس‌جمهور مردمی ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید نمایشگاه عکس تصویر میراث همزمان با هفته میراث فرهنگی به مدت یک هفته در تخت جمشید برپاست توزیع ۵۰ پک لبخند مادری بین خانواده‌های دارای فرزند سوم/ نقش رسانه ها در فرزندآوری موثر است پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا تبریک حزب همت فارس برای ورود مهندس اسفندیار عبداللهی به بهارستان

4

جنایت و اشغالگری ماهیت آمریکایی‌ها است/مشکل ما با آمریکایی‌ها پیوند عمیق ملت و رهبری است

  • کد خبر : 11966
  • 13 آبان 1400 - 15:33
جنایت و اشغالگری ماهیت آمریکایی‌ها است/مشکل ما با آمریکایی‌ها پیوند عمیق ملت و رهبری است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۶:۳۳ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ شناسه خبر: ۱۷۸۱۶۵۰ حسین مظفر در مراسم حماسی۱۳ آبان در کرمانشاه گفت: مشکل ما با آمریکایی‌ها پیوند عمیق ملت و رهبری است، پیوند مستحکمی که بیش از ۴۰ سال آمریکایی‌ها تلاش کردند این پیوند را سست کنند اما نه تنها نتوانستند بلکه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۶:۳۳
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
شناسه خبر: ۱۷۸۱۶۵۰

حسین مظفر در مراسم حماسی۱۳ آبان در کرمانشاه گفت: مشکل ما با آمریکایی‌ها پیوند عمیق ملت و رهبری است، پیوند مستحکمی که بیش از ۴۰ سال آمریکایی‌ها تلاش کردند این پیوند را سست کنند اما نه تنها نتوانستند بلکه قوی تر از قبل این ملت به ویژه نسل جوانش با رهبری پیوند خورده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، حسین مظفر امروز پنج شنبه در مراسم تجمع ۱۳ آبان که در مقابل مسجد جامع کرمانشاه و با حضور خیل عظیم مردم برگزار شد، اظهار داشت: روز ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به‌یادماندنی به ثبت رسانده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۴۳، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ که بعدها روز دانش‌آموز نام گرفت و در نهایت تسخیر و فتح لانه جاسوسی در ۱۳ آبان سال ۵۸ به‌عنوان سه حادثه مهم تاریخی مطرح در تقویم کشورمان ثبت شده است.

مظفر بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی توسط فرزندان غیور این ملت روزنه های امید به سلطه در ایران اسلامی را به روی آمریکایی ها مسدود کرد و نمادی از تحقیر آمریکایی ها شد و شیطان بزرگ ذلیل و خوار شد.

وی خاطر نشان گرد: این سه حادثه بزرگ اگر چه در وقوع و پیدایش همزمان نیستند و در مقاطع زمانی متفاوتی به وقوع پیوسته اند اما از نظر ماهیت و جهت کلی در مسیر واحدی قرار دارند و در هر سه رویداد در یک طرف ملت ایران قرار دارد و در سوی دیگر استکبار جهانی و سرسپرده های آنان هستند.

مظفر گفت: در ۱۳ آبان سه برگ زرینی از کتاب انقلاب اسلامی ما رقم خورد و سه فقره از زشت ترین جنایات علیه ملت ایران در کارنامه آمریکا و مزدورانش به ثبت رسیده است.

مظفر تصریح کرد: پس از این رسوایی ها و سرفرازی ملت ایران در برخورد شجاعانه با آمریکایی ها این روز به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، روز بزرگِ مرگ بر آمریکا شکل گرفت و به عنوان نمادی از استکبار ستیزی ملت ایران در تاریخ ثبت شد.

وی در ادامه به دلایل اهمیت گرامیداشت این روزهای تاریخ ایران اشاره کرد و اظهار داشت: اولا هریک از این رویدادها که اتفاق افتاده می تواند برای یک ملت و نسل آتی و نسل جوان دارای درس ها و عبرت های بزرگی باشد که باید از آن‌ها پند بگیرند.

وی گفت: ثانیا جوانان باید بدانند این حوادث تکرار شدنی است آمریکا دشمنی هایی که علیه کشور ما کرده فقط مربوط به گذشته نیست و از این پس نیز استمرار خواهد داشت و هر روز که می گذرد بر شدت کینه توزی و دشمنی های آمریکایی ها علیه کشور ما افزوده می شود لذا آگاهی نسل جوان و دانش آموزان با این توطئه ها و مداخلاتی که آمریکایی ها در دنیا و به ویژه در ایران انجام داده اند می تواند یادآور خاطرات تلخ باشد و نسل جوان را نسبت به ذات پلید نظام آمریکایی آشنا تر کند و به جای محاکمه آمریکا جای شهید و جلاد را با هم عوض نکنند و دچار تبلیغات مسموم نشوند.

مظفر خاطر نشان کرد: جوانان باید از تاریخ سیاه ننگین چگونگی سلطه آمریکا بر کشورهای مختلف آگاهی پیدا کنند، باید بدانند تاریخ ۲۴۰ ساله شکل گیری نظام آمریکا پر از جنایت و سلطه و اشغال است و هیچ تفاوتی میان سردمداران آمریکایی وجود ندارد همه آنها ظالم هستند فقط شیوه های آنها متفاوت است، روزی رئیس جمهوری با دست های چدنی و روزی رئیس جمهوری با دستکش های مخملی علیه ملت ها توطئه می کنند.

وی افزود: شاید برخی از جوانان امروز بگویند چرا با آمریکا صلح نمی کنید، چرا تن به مذاکره نمی دهید و… تا مشکلات کشور برطرف شود، البته همین تحلیل های غلط است که اینچنین سوالات را به وجود می آورد و اینگونه جلسات برای توجیه و پاسخ به این سوالات است چرا که این سوالات برمی گردد به عدم شناخت از ماهیت نظام استکباری، نسل جوان باید بدانند چگونه آمریکا در تمام دنیا لشگر کشی کرده است و بدانند حاکمان بی اراده توسط آمریکایی ها بر ملت های مختلف تحمیل می شوند.

مظفر بیان داشت: جوانان باید بدانند آمریکا قصد دارد با اندیشه و تفکری که در مقابل تفکر لیبرالیست بایستد، مقابله کنند چرا که زمانی دو تفکر لیبرالیست و کمونیست بر دنیا حاکم بود که به سان دو لبه قیچی در صدد قطع ریشه های دین بودند، انقلاب اسلامی آمد فرهنگ و تمدن نابی را در فراروی خلق گرایان عالم قرار داد و آمریکایی ها مشکلشان این است که یک تفکر آمده در مقابل آنها ایستاده و هر روز بر نفوذ آن افزوده می شود.

وی گفت: آمریکا از زمان شکل گیری که ۲۴۰ سال می گذرد در ۵ قاره جهان ۸۵۰ پایگاه نظامی دارد در ۱۵۱ کشور جهان پادگان نظامی و صدها هزار از نظامیان آمریکایی برای دست یافتن به اهداف شومشان در دنیا تجاوز کرده اند و کشورهای مختلف را اشغال کرده اند.

مظفر اظهار داشت: نسل جوان آگاه باشید آمریکایی ها در گواتمالا، شیلی، کامبوج، آنگولا، بولیوی، کره شمالی، پاناما، سومالی، کوبا، تایلند و دهها کشور دیگر دخالت نظامی و ماهیت استکباری دارد.

وی به شکست ناوهای غول پیکر آمریکایی در برابر سپاه مقتدر ایران اشاره کرد و بیان داشت: همه شما مشاهده کردید که چطور در مقابل اراده سپاهیان غیور ایران به لرزه درآمدند و مفتضحانه فرار کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همه ما شاهد بودیم سپاه قهرمان ایران، این دزدان آمریکایی، این گاوچرانان آمریکایی که ادعای کدخدایی بر عالم را دارند چگونه با رسوایی و افتضاح بیرون کردند و نفت کشی را که دزدیده بودند به ساحل ایران کشاندند.

وی ادامه داد: جنایت آمریکایی این است که در یک لحظه بمب شیمیایی را بر هیروشیما و ناکازاکی فرود آورد و ۲۲۰ هزار جمعیت را یکجا نابود کرد.

مظفر جنایت و اشغالگری را ماهیت آمریکایی ها دانست و گفت: جوانان ما توجه داشته باشند مساله آمریکا با ایران اسلامی با صلح و سازش و مذاکره قابل حل نیست، رهبر انقلاب و ملت ما از مذاکره ابایی ندارد چرا که اسلام دین صلح و سازش است و با تروریست مقابله می کند.

وی افزود: مساله ما با آمریکایی ها مشکل هسته ای نیست چرا که ایران اولا بمب هسته ای ندارد و بعد همانطوری که رهبر انقلاب فرمودند بمب هسته ای در دکترین نظام اسلامی ما ممنوع و حرام است این آمریکا است که صاحب بیشترین بمب هسته ای است و از ۳۵ هزار کلاهک هسته ای که در دنیا وجود دارد نیمی در اختیار آمریکا است و نیمی دیگر در اختیار هواداران آنها است.

مظفر خاطر نشان کرد: مساله ما با آمریکا مساله حقوق بشر نیست و این هم از فریبکاریهای آمریکا است چرا که بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا خود آمریکایی ها هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: ما ترسی از مذاکره نداریم دولت قبل هم ساده اندیشی کرد و مذاکرات را انجام داد، البته اصل مذاکره اشکال ندارد اما ساده اندیشی در شروط مذاکره بود که رهبر نسبت به آن تذکر داده بود و فرمود من به آمریکایی ها اعتماد ندارم لااقل شروط را عمل کنید، اما شروط را عمل نکردند و دیدید که چه اتفاقی افتاد.

مظفر افزود: آمریکایی ها اصلا به پیمان بین المللی وفادار نیستند دم از نظام‌ها و سازمان های بین المللی می زنند! کشوری که تمام قطع نامه های بین المللی را وتو کرده و بر اساس گزارشی ۱۰۰ قطع نامه بین المللی را وتو کردند حال آنها طرفدار حقوق بشر هستند!

وی بیان داشت: همانطور که قرآن هشدار می دهد پیمان‌های دشمنان برای شما نمی تواند اطمینان بخش باشد.

مظفر به نسل کشی های بی رحمانه آمریکا اشاره کرد و گفت: آیا اینها می توانند طرفدار حقوق بشر باشند! سعودی های احمق مرتجع را نیز عضو طرفداران حقوق بشر کردند، آیا با این جنایت‌ها می توانند دم از حقوق بشر بزنند.

وی خاطر نشان کرد: مشکل ایران با آمریکا دموکراسی نیست چرا که ملت ایران که در حضور و مشارکت مردم حرف اول را در دنیا می زند و با تمام مشکلات هر جا نیاز بود در خط مقدم جبهه حاضر می شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: مشکل ما با آمریکا این است که به اعتراف خودشان ایران مانع دستیابی آمریکا در منطقه شده است، مشکل اصلی ما با آمریکا این است که ایران هم اکنون پرچم آمریکا را در جهان به حالت نیمه افراشته درآورده است، آنها از اقتدار ایرانیها نگران هستند.

وی افزود: آنها از این نگران هستند که نتوانسته اند ایران را از پای درآورند و شاهد هستند روز به روز بر اقتدار ایران افزوده می شود و حاضر به باج دادن به باج خواهان بین المللی نیستند.

مظفر تصریح کرد: یکی از سردمداران آمریکایی گفت مشکل ما با ایرانیها این است که رهبر ایران از آمریکا چیزی نمی خواهد و چنین شخصی حاضر به باج دادن نیست، رهبر انقلاب نیز فرمودند به یاری خدا همانطوری که امام به اینها باج نداد من هم باج نخواهم داد.

وی ادامه داد: مشکل ما با آمریکایی‌ها پیوند عمیق ملت و رهبری است، پیوند مستحکمی که بیش از ۴۰ سال آمریکایی‌ها تلاش کردند این پیوند را سست کنند اما نه تنها نتوانستند بلکه قوی تر از قبل این ملت به ویژه نسل جوانش با رهبری پیوند خورده اند.

مظفر اذعان داشت: ملت ایران نشان دادند هوشیار و بیدار هستند و می دانند نباید تن به ذلت و سازش بدهند و ۴۲ سال است شعار این ملت “مرگ بر آمریکا” است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=11966
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها