• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

5
سخنگوی سازمان آتش نشانی

حریق در یک مرکز درمانی در خیابان برادران مظفر تهران

  • کد خبر : 6831
  • 30 مهر 1400 - 9:20
حریق در یک مرکز درمانی در خیابان برادران مظفر تهران
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک مرکز درمانی در خیابان برادران مظفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۵:٣١ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی به سامانه ١٣۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند. با توجه به اینکه ایستگاه ۴۶ در فاصله چند صد متری این بیمارستان بود در حداقل زمان به محل رسید.

ملکی گفت: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که در قسمت حیاط این بیمارستان هفت طبقه با پوشش سیمان و ورق های آهنی بخشی ایجاد شده بود که به عنوان تاسیسات از آن استفاده می شد.

وی ادامه داد: این محل دچار آتش سوزی شده بود و میزان شعله و حرارت در ابتدا زیاد بود. خوشبختانه چون داخل حیاط بود مشکلی برای داخل بیمارستان نداشت اما مقداری دود از طریق پنجره ها به بخشی از طبقات نفوذ کرده بود.

ملکی در ادامه گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد ساختمان شدند و بیماران حاضر در ساختمان را خارج کردند. حدود ٣٠ نفر برای پیشگیری به بخش های امن تر منتقل شدند و پس از ایمن سازی محل مجددا به محل مراجعه کردند.

وی تاکید کرد: این حریق مصدوم نداشت و آتش به سرعت خاموش شد. تخلیه دود و ایمن سازی نیز انجام شده است. محل پس از بررسی های کارشناسی تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6831
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها