• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

حسینی: باید با همان روحیه فداکاری و گذشت دوران دفاع مقدس برای رفع مشکلات تلاش کنیم

  • کد خبر : 8227
  • 04 آبان 1400 - 14:21
حسینی: باید با همان روحیه فداکاری و گذشت دوران دفاع مقدس برای رفع مشکلات تلاش کنیم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در کنگره بزرگداشت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان و اجلاسیه یادواره ۱۳۷ شهید طارم گفت: خط شهادت از ابتدای بشریت وجود داشته است یعنی از همان زمانی که حضرت هابیل به شهادت رسید این مسیر استمرار داشته […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در کنگره بزرگداشت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان و اجلاسیه یادواره ۱۳۷ شهید طارم گفت: خط شهادت از ابتدای بشریت وجود داشته است یعنی از همان زمانی که حضرت هابیل به شهادت رسید این مسیر استمرار داشته است.

وی با اشاره به تقابل جبهه حق و باطل در طول تاریخ افزود: در طول تاریخ کسانی که در جبهه حق بودند همواره در مقابل باطل ایستاده اند و حتی در این مسیر به شهادت رسیده اند.

حسینی اظهار داشت: همان گونه که در دوران دفاع مقدس ملت ما مقابل دشمن ایستاد در دوران بعد آن هم هر زمان و هر جا نیاز بود مردم ما در مقابل دشمن ایستادگی کردند و ما دیدیم که نسل جدید و محسن حججی ها هم وارد میدان شدند و نشان دادند روحیه شهادت و ایستادگی در برابر ظلم زنده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور  گفت: تا زمانی که ما چنین روحیه و افرادی داریم و تا زمانی که شهید تقدیم می‌کنیم ملت ما زنده است و ما سربلند و سرفراز هستیم.
وی افزود: در حوزه سلامت هم ما شهدای زیادی را تقدیم کردیم. در حوزه های دیگر هم همین بوده و همین چند وقت اخیر شما شاهد ایثار علی لندی یک نوجوان ۱۶ ساله بودید که برای نجات هموطنان خود دل به آتش زد و فداکاری کرد و از جان خود گذشت.

وی با اشاره به برگزاری نماز جمعه در تهران و بسیاری از شهرهای کشور تصریح کرد: شما دیدید که با بهتر شدن اوضاع کرونا و واکسیناسیون اکثر مردم چه جمع‌های با شکوهی در نماز جمعه برگزار شد و وقتی مومنین اینگونه کنار هم قرار می گیرند و این صفا و صمیمیت وجود دارد این می‌تواند در بسیاری موارد موثر باشد.

حسینی با اشاره به تاثیر دوران دفاع مقدس در ساختن جامعه گفت: باید وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنیم و ببینیم این عزیزان چه نوشته‌اند، آن هم در لحظه‌هایی که قرار بود آسمانی شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اگر ما مسئولان کشور مدعی ادامه راه شهدا هستیم باید آسایش و آرامش را بر خود حرام کنیم و نمی‌توانیم به مسائل و مشکلات مردم بی تفاوت باشیم. با کارهایی که زمین مانده ما باید شبانه روز در حال تلاش باشیم و با همان روحیه فداکاری و گذشت دوران دفاع مقدس تلاش کنیم.

وی با اشاره تلاش دولت سیزدهم برای حل مشکلات افزود: دولت در این مدت کوتاه سعی کرده به آنچه مدنظر رهبر معظم انقلاب و صلاح کشور است، عمل کند.

حسینی تاکید کرد: در همین جریان واکسن کرونا دیدید برخی می‌گفتند نمی‌شود کاری کرد و بهانه‌های مختلفی می‌آوردند اما با عزم و اراده دولت این مشکل حل شد و براساس گزارش ‌ها می‌بینید میلیون‌ها دز واکسن وارد کشور شد و دیدید تزریق واکسن چه شتابی گرفت.

وی با اشاره به وحدت قوای سه گانه و نهادهای مختلف برای حل مشکلات کشور گفت: امروز سه قوه تحت نظر رهبری در حال فعالیت هستند و اگر امروز ما مشکلاتی داریم برای این است که در گذشته به توصیه‌های رهبر انقلاب و اسناد بالادستی بی‌توجهی شده است.

وی با اشاره به آمادگی بسیاری از کشورهای همسایه برای ایجاد روابط اقتصادی و تجاری با ایران گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته به کشورهای همسایه بی‌توجهی شد و کشور را معطل گذاشتند ولی الان این اراده در دولت وجود دارد تا با کشورهای همسایه ارتباط بهتری داشته باشیم و اگر این ظرفیت فعال شود خیلی از مسائل حل شد.

حسینی گفت: در گذشته به بهانه مذاکره کار کشور معطل ماند. الان ما آماده مذاکره هستیم ولی ابتدا طرف مقابل باید حسن نیت خودش را نشان دهد.

وی افزود: همچنان که وزارت خارجه بحث مذاکرات را دنبال می‌کند وزرای و نهادهای دیگر دارند کار می‌کنند و معطل مذاکره نمانده اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به شرایط کشور اظهار داشت: قطعا با تلاش دولتمردان و مسئولان و با تکیه بر نیروهای شایسته و کارامد اوضاع بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8227
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.