• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

حسینی: دنبال تعامل سازنده با مجلس هستیم

  • کد خبر : 7862
  • 03 آبان 1400 - 10:45
حسینی: دنبال تعامل سازنده با مجلس هستیم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: ما دنبال ایجاد تنش نیستیم بلکه دنبال برقراری تعامل سازنده با مجلس هستیم. به گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی صبح امروز در جلسه با معاونان پارلمانی وزارتخانه ها با بیان اینکه معاونان پارلمانی مجمع الجزایر جداگانه نیستند بلکه باید هماهنگ باشند، اظهار کرد: تاکید […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: ما دنبال ایجاد تنش نیستیم بلکه دنبال برقراری تعامل سازنده با مجلس هستیم.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی صبح امروز در جلسه با معاونان پارلمانی وزارتخانه ها با بیان اینکه معاونان پارلمانی مجمع الجزایر جداگانه نیستند بلکه باید هماهنگ باشند، اظهار کرد: تاکید رییس جمهور بر تعامل دستگاه های دولتی و اظهارنظر در مسایل مختلف است‌. در دولت های قبل، انتخاب استاندار با هماهنگی وزیر کشور و رییس جمهور انجام می شد، اما اکنون برای انتخاب استاندار در دولت بحث و تبادل نظر می شود و شاید به همین دلیل برخی انتصاب ها با تاخیر انجام می شود.

وی ادامه داد: مردم انتظار هماهنگی میان مجلس و دولت دارند و بروز اختلاف میان دولت و مجلس را نمی پذیرند؛ بنابراین نباید بی جهت مسأله ای ایجاد شود. باید میان دولت و مجلس روابط معقول و منطقی و صمیمانه برقرار شود. ما نمی خواهیم به کسی باج بدهیم و از مواضع دولت کوتاه بیاییم، اما روابط مناسب و تعامل خوبی با مجلس برقرار شود.

حسینی تصریح کرد: ما باید شناخت خوبی از خواسته ها و روحیات نمایندگان داشته باشیم.الان بحث رتبه بندی معلمان مطرح است. همه معاونان پارلمانی باید فعال شوند و نگویند به ما ربطی ندارد بلکه همه باید کمک کنند؛ ما به لایحه دولت پایبندیم اما نباید در کمیسیون مسایل جدید به آن اضافه شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه الان رابطه دولت و مجلس خوب است، ادامه داد: به هر حال ممکن است طرح، سوال یا استیضاح در ادامه پیش بیاید و معاونت های پارلمان باید کمک کنند. ما دنبال ایجاد تنش نیستیم بلکه دنبال برقراری تعامل سازنده با مجلس هستیم.

حسینی افزود: دفتر رییس جمهور پیگیر برگزاری این جلسات است و ما هم این جلسات را منظم برگزار می کنیم. در دوره رای اعتماد با تلاش معاونت های پارلمانی، وزرا توانستند بالای ۲۰۰ رای بگیرند. در ادامه هم به هماهنگی معاونت های پارلمانی برای پیشبرد امور و برقراری تعامل مناسب با مجلس نیاز داریم. از سویی با هماهنگی با مجلس قرار شد هر دو هفته یکبار وزرا در مجلس حاضر شده و با نمایندگان دیدار داشته باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7862
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها