• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی سرخس

  • کد خبر : 25882
  • 02 اردیبهشت 1401 - 0:30
حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی سرخس

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۹:۰۰ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ شناسه خبر: ۱۸۲۳۶۱۵ نوری‌زاده در بازدید از امکانات و زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس در جمع سرمایه‌گذاران چینی ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این منطقه گفت: یکی از راه‌های رسیدن به توسعه پایدار سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است. […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۹:۰۰
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
شناسه خبر: ۱۸۲۳۶۱۵

نوری‌زاده در بازدید از امکانات و زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی سرخس در جمع سرمایه‌گذاران چینی ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این منطقه گفت: یکی از راه‌های رسیدن به توسعه پایدار سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن نوری‌زاده، سرپرست فرمانداری شهرستان سرخس در حاشیه بازدید از امکانات و زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی در جمع سرمایه‌گذاران چینی ضمن اعلام حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در منطقه ویژه اقتصادی در گفت‌وگو با صبح توس؛ اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به توسعه پایدار سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی افزود: ما نیازمند سرمایه‌گذاری فکری، نیروی انسانی و مادی هستیم و در این خصوص از همه سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم و دست آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم و مورد حمایت قرار می‌دهیم.

نوری‌زاده بیان کرد: سیاست اصلی دولت در شهرستان سرخس حمایت از روند توسعه‌ای منطقه ویژه و تبدیل آن به منطقه آزاد تجاری صنعتی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرخس تاکید کرد: در همسایگی کشور ما جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ میلیون نفر زندگی می‌کنند که به آب‌های آزاد دسترسی ندارند و کشور ما و سرخس شاهراه حیاتی لجستیکی برای  آن‌ها محسوب می‌شود و ما باید به نحو احسن از این ظرفیت بزرگ اقتصادی در جهت توسعه منطقه‌ای و ملی استفاده کنیم.

وی در خصوص سرمایه‌گذاری چینی‌ها در منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: سیاست‌های کلی نظام مبتنی بر نگاه ویژه به شرق و ارتباط اقتصادی و استفاده از ظرفیت‌های تمامی حوزه‌ها برای تولید ثروت و اشتغال با مناسبات با حوزه شرق است.

نوری‌زاده ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی سرخس دروازه ورودی به آسیای میانه و چین است و هم اینک نیروی کار فراوان و ارزان به وفور در این مکان وجود دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرخس در پایان خطاب به مدیران و مسئولان گمرک، راه آهن و پایانه‌ها که زنجیره اصلی مراودات لجستیکی در این منطقه هستند، تاکید کرد: ما باید تمامی سعی و تلاشمان را به‌کار گیریم تا با انجام صحیح کار در راستای برابری، برادری، دوستی و ضمن پرداختن به مشکلات سرمایه‌گذاران، سهولت و روان‌سازی خدمات را اجرایی کنیم تا رضایت خداوند متعال را نیز به دنبال داشته باشیم.

وی در پایان گفت: در فضایی دوستانه و صمیمی می‌‎توانیم برنامه ها و اهداف دولت را در این منطقه اجرا کنیم و اثرات مطلوب و مثبت آن را نیز عاید مردم کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25882
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها