• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

3

خروج مرغ از استان مرکزی بدون مجوز ممنوع است/ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده است

  • کد خبر : 10649
  • 10 آبان 1400 - 18:21
خروج مرغ از استان مرکزی بدون مجوز ممنوع است/ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۹:۲۱ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ شناسه خبر: ۱۷۸۰۸۱۴ اخوان معاون سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به اینکه وضعیت جوجه ریزی استان مطلوب است گفت: شهریور امسال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده و باید در عرضه توزیع نظارت بیشتری […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>

ساعت: ۱۹:۲۱
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
شناسه خبر: ۱۷۸۰۸۱۴

اخوان معاون سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به اینکه وضعیت جوجه ریزی استان مطلوب است گفت: شهریور امسال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده و باید در عرضه توزیع نظارت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی عصر امروز  در  نشست تنظیم بازار استان مرکزی گفت: متاسفانه نرخ رشد تورم نسبت به سال گذشته بالاتر است و استان مرکزی به نرخ رشد تورم نزدیک شده است و شتاب نزدیک شدن به میانگین کشوری رشد داتشه که باید در نشست تنظیم بازار راهکار مناسب برای تعادل بخشی قیمت ها ارایه شود.

وی افزود: هنر استان مرکزی این بوده که سطح عمومی قیمت ها از میانگین کشوری پایین تر بوده و لذا از این به بعد هم باید برای این راهبرد تمرکز داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بیان کرد: مرغ داران نباید محصول خود را بدون مجوز از استان خارج کنند و دستگاهای نظارتی باید کنترل بیشتری داشته باشند و لازم است جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان و سیار دستگاه های دیگر بر عرضه مرغ در سطح استان نظارت بیشتری داشته باشند.

حمیدرضا اخوان معاون سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در این نشست گفت: ۱۱۷ تن مرغ از  ۱۵ مهرماه تا ۹ آبان امسال در استان کشتار شده که ۹۰ تن آن در استان توزیع شده و همچنین ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در  هفت ماه اول سال انجام شد.

وی افزود: همچنین ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار قطعه جوجه سال گذشته شهریورماه در استان ثبت شده است و شهریور امسال نیز ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده و وضعیت جوجه ریزی استان مطلوب است و باید در عرضه نظارت بیشتری صورت گیرد.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: متأسفانه ۲۰۰ تن مرغ زنده از ۱۰ مهر ماه تا پنج آبان از استان بدون مجوز خارج شده که پیگیری آن درحال انجام است.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۶۶ واحد تولید تخم مرغ در استان مرکزی فعالیت دارند که ۲میلیون و ۱۵۰ هزار قطعه مرغ در این واحدهای وجود دارد.

اخوان خاطر نشان کرد: در خصوص تخم مرغ شرایط فعلی مطلوب است و ۱۴۶ هزار تن تخم مرغ روزانه در استان مرکزی تولید می‌شود که ۴۰ تا ۴۵ تن نیاز استان را برطرف می‌کند.

انتهای پیام/ 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=10649
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها