• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3
سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران

خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان و راهبرد سیاست خارجی این استکبار در منطقه

  • کد خبر : 7249
  • 01 آبان 1400 - 16:01
خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان و راهبرد سیاست خارجی این استکبار در منطقه
در ماه گذشته شاهد حملات سازمان‌یافته‌ای در کشورهای مختلف منطقه از جمله در افغانستان بوده ایم که گروه تکفیری-تروریستی داعش مسئولیت وقوع این حملات را با انتشار بیانیه ای برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست مهدی هاشم‌زاده معاون مطالبه‌گری و گفتمان سازی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در واکنش به اتفاقات اخیر در برخی افغانستان گفت: در ماه گذشته شاهد حملات سازمان‌یافته‌ای  در کشورهای مختلف منطقه از جمله در افغانستان بوده ایم که گروه تکفیری-تروریستی داعش مسئولیت وقوع این حملات را با انتشار بیانیه ای برعهده گرفت.

این فعال دانشجوئی با اشاره به فعالیت و تحرکات داعش پس از پایان اشغالگری آمریکا در افغانستان افزود: بیش از ۲۰۰ شهید و ۲۰۰ مجروح واقعه دردناک نماز جمعه قندوز و قندهار در افغانستان و همچنین حملات مسلحانه به تجمع مسالمت آمیز طرفداران دو جنبش حزب الله و امل  که به سیاسی کاری قضات در پرونده انفجار بیروت معترض بودند علاوه بر سازمان یافته بودن این حودات نشان از یک توطئه هماهنگ و پازل سیاسی بزرگ‌تر استکبار جهانی برای کشورهای منطقه دارد.

هاشم زاده ادامه داد: خروج مفتضحانه و ناکامی اشغالگران در دستیابی به‌اهداف خود در افغانستان نقطه شروع این توطئه آمریکایی-صهیونسیتی با طرح های جدید و ابزارهایی متفاوت است هر چند آمریکا اکنون در افغانستان حضور فیزیکی ندارد اما میراثی در این کشور بر جا گذاشته که اهداف کاخ سفید را در دوران پس از اشغال محقق می کند.

مسئول سابق بسیج دانشجوئی دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به هدف آمریکا مبنی بر افزایش تنش و بی‌ثباتی در افغانستان از طریق فعال کردن گسل های قومی و مذهبی و همچنین درگیر کردن طالبان در یک جنگ داخلی و برهم زدن تمرکز این گروه برای تشکیل یک دولت با ثبات در کابل خاطر نشان کرد: راهبرد کلان سیاست خارجی آمریکا مشغول کردن کشورهای اطراف افغانستان از جمله ایران، چین و روسیه با تهدید یک گروهک تروریستی خطرناک به اسم داعش یا شبیه آن است.

عضو هیئت رئیسه اتحادیه دانشجویان جهان اسلام با اشاره به حضور یکی از کارمندان سفارت واشنگتن بعنوان تک تیرانداز در حمله مسلحانه به تجمع کنندگان روبروی کاخ دادگستری بیروت ادامه داد: فالانژیست‌های لبنانی که رابطه وثیقی با صهیونیست‌ها داشته و در شکل‌گیری جنگ‌های داخلی ۱۵ ساله لبنان و ربوده شدن حاج احمد متوسلیان نقش اساسی داشتند را می توان بعنوان عامل اصلی  این حمله مسلحانه معرفی کرد.

هاشم زاده افزود: استکبار جهانی با دامن زدن به‌تنش‌های مذهبی در لبنان به‌دنبال تضعیف حزب‌الله در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور، انداختن لبنان به‌ آتش فتنه داخلی و انتقام از پیروزی‌های اخیر محور مقاومت در یمن، سوریه و لبنان هستند.

معاون مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجوئی دانشگاه های تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: از مدت‌ها پیش حملات اخیر به ‌شیعیان در افغانستان، لبنان و سوریه و مداخله در انتخابات عراق با ابزارهای نرم مانند سفارتخانه ها و نیروهای نیابتی برنامه‌ریزی شده بود که این با مختصات و روحیات دموکرات کاملا تطابق و همخوانی دارد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7249
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها