• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5

خیبر تیم قابل احترام در فوتبال کشور است/لیاقت صعود داریم

  • کد خبر : 21047
  • 11 آذر 1400 - 19:55
خیبر تیم قابل احترام در فوتبال کشور است/لیاقت صعود داریم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/لرستان سرمربی خیبر می‌گوید: تیمش لیاقت صعود به لیگ برتر را دارد. عبدالله ویسی پس از پیروزی سه بر یک تیم خیبر برابر استقلال ملاثانی در هفته هشتم لیگ دسته اول جام آزادگان بیان کرد: بازی بسیار فنی و تاکتیکی از هر دو تیم را شاهد بودیم که سهم […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/لرستان سرمربی خیبر می‌گوید: تیمش لیاقت صعود به لیگ برتر را دارد.

عبدالله ویسی پس از پیروزی سه بر یک تیم خیبر برابر استقلال ملاثانی در هفته هشتم لیگ دسته اول جام آزادگان بیان کرد: بازی بسیار فنی و تاکتیکی از هر دو تیم را شاهد بودیم که سهم ما بیشتر بود و توانستیم با مسلط بودن در تمامی نقاط زمین بر رقیب بسیار سخت خود غلبه کنیم.

وی افزود: واقعا می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری بزنیم، حریف هم موقعیت‌هایی داشتند و می‌توانستند به گل برسند؛ در مجموع تیم ما برتر زمین بود.

ویسی تصریح کرد: استقلال را آنالیز کرده بودیم، نسبت به سال گذشته پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشتند و فکر نمی‌کردم این طور باشند.

وی ادامه داد: از آقای اشکش به عنوان یک برادر و دوست خوب انتظار دارم اگر تمرکزش را بیشتر روی مسائل فنی می‌تواند یکی از بهترین مربیان کشور شودو امیدوارم در ادامه راه تیمش موفق باشد.

سرمربی خیبر در ادامه گفت: از اینکه تیم ما را متمول و یکی از مدعیان اصلی صعود می‌دانند خوشحالم. هزینه‌هایی که دکتر عبدی انجام دادند را به فال نیک می‌گیریم.

ویسی تاکید کرد: خیبر تیمی متمول و قابل احترام در فوتبال کشور است و باید مسیر خود را که همان صعود به لیگ برتر بوده با بازی‌های قابل قبول ادامه دهیم.

وی یادآور شد: امیدواریم روند خوبی داشته باشیم و به آنچه هدفمان هست و لیاقت آن را نیز داریم برسیم.

سرمربی خیبر در خصوص جداشدنش از این تیم در انتهای فصل گذشته و اینکه این بار نیز این کار را در صورت پیشنهاد از سایر تیم‌ها انجام خواهد داد یا نه اینطورپاسخ داد: به هیچ وجه این کار را نخواهم کرد و به هیچ وجه بداخلاقی نمی‌کنم، پایان فصل از خیبر جدا شدم و اگر کدروتی بود اصلا نمی‌آمدم. اگر بهترین تیم ایران و آسیا هم سراغم بیاید اینجا می‌مانم.

ویسی با اشاره به اینکه تیمی که عاشوری بست بسیار قابل احترام است، گفت: برای من بازیکنانی که خوب باشند بسیار مهم هستند و از آنها استفاده خواهم کرد و بومی بودن و نبودن برایم فرق نمی‌کند و همه ما یک تیم هستیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=21047
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها