• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

2

داروی جدید کرونا که احتمال مرگ را به نصف کاهش می‌دهد

  • کد خبر : 25818
  • 24 فروردین 1401 - 16:03
داروی جدید کرونا که احتمال مرگ را به نصف کاهش می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست یک شرکت دارویی در آمریکا مدعیست: قرص جدید کووید-۱۹ با نام “سابیزابولین” میزان مرگ و میر را در بیماران بدحال به نصف کاهش می دهد. به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد داروی آزمایشی بیماران مبتلا به کووید-۱۹ به اندازه ای اثربخش است که سازنده دارو اعلام کرده است که […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

یک شرکت دارویی در آمریکا مدعیست: قرص جدید کووید-۱۹ با نام “سابیزابولین” میزان مرگ و میر را در بیماران بدحال به نصف کاهش می دهد.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد داروی آزمایشی بیماران مبتلا به کووید-۱۹ به اندازه ای اثربخش است که سازنده دارو اعلام کرده است که آزمایش بالینی آن را زودهنگام متوقف کرده و برای دریافت مجوز استفاده اضطراری درخواست خواهد داد.

کارشناسان شرکت دارویی Veru در آمریکا اعلام کردند: این دارو موسوم به سابیزابولین، میزان مرگ و میر بیماران کووید-۱۹ را که مکمل اکسیژن دریافت ‌کرده و در معرض خطر بالای بیماری ریوی و مرگ ناشی از آن قرار دارند به نصف کاهش می دهد.

مسئولان این شرکت دارویی اظهار داشتند: این مطالعه نشان‌دهنده نقطه عطف مهمی در مبارزه جهانی با کووید-۱۹ است زیرا سابیزابولین اولین دارویی است که کاهش معنی‌داری را در آمار مرگ و میر بیماران بستری در بیمارستان که به نوع متوسط ​​تا شدید بیماری مبتلا هستند به همراه داشته است.

مقامات این شرکت دارویی تاکید کردند: معتقدیم که داروی سابیزابولین با خواص ضد ویروسی و ضد التهابی دوگانه خود که اثربخشی مثبتی را در مطالعه فاز ۳ نشان داد، می‌تواند برای بیماران مبتلا به نوع متوسط ​​تا شدید کووید-۱۹ بستری در بیمارستان که به درمان خوراکی نیاز دارند موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، در میان شرکت کنندگان این مطالعه، ۹۸ نفر دارو را دریافت کردند و به ۵۲ نفر علاوه بر مراقبت های منظم، دارونما داده شد. حدود نیمی از افرادی که از دارونما مصرف کرده بودند در مدت ۶۰ روز جان خود را از دست دادند. در مقایسه، ۲۰ درصد افرادی که به مدت ۲۱ روز از داروی سابیزابولین دریافت کرده بودند، جان خود را از دست دادند و ۸۰ درصد نجات پیدا کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25818
   

نوشته های مشابه

12آذر
بازی درمانی در کودکان پرخاشگر
گزارش تحلیلی معاصر :

بازی درمانی در کودکان پرخاشگر

15آبان
درد بی درمان سوختگی در ایران
رئیس هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران سوخته(ققنوس) :

درد بی درمان سوختگی در ایران

08آبان
شناخت انواع هپاتیت
گزارش تحلیلی معاصر:

شناخت انواع هپاتیت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها