• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

2

درگیری در مراسم چهلم حنانه کیاکجوری در نوشهر؟ | تلاش اغتشاشگران برای به آشوب کشیدن مراسم | بیانیه والدین حنانه

  • کد خبر : 30100
  • 12 آبان 1401 - 12:42
درگیری در مراسم چهلم حنانه کیاکجوری در نوشهر؟ | تلاش اغتشاشگران برای به آشوب کشیدن مراسم | بیانیه والدین حنانه

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا نوشت: مراسم چهلمین روز حنانه کیاکجوری یکی از کشته شدگان اغتشاشات اخیر عصر روز چهارشنبه بدون هیج مورد خاصی در مسجد محل سکونت وی در منطقه کرکرودسر نوشهر برگزار شد. این مراسم با حضور شماری از اهالی و اقوام این مرحومه در مسجد کرکرودسر […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا نوشت: مراسم چهلمین روز حنانه کیاکجوری یکی از کشته شدگان اغتشاشات اخیر عصر روز چهارشنبه بدون هیج مورد خاصی در مسجد محل سکونت وی در منطقه کرکرودسر نوشهر برگزار شد.

این مراسم با حضور شماری از اهالی و اقوام این مرحومه در مسجد کرکرودسر نوشهر برگزار شد، البته عده ای اغتشاشگر سعی داشتند که این مراسم را به آشوب بکشانند که با هوشیاری و دخالت مردم ناکام ماندند.

هم اکنون شهر نوشهر آرام است و تردد خودروها و زندگی عادی مردم در جریان است و موارد خاصی گزارش نشده است.

حضور نیروهای امنیتی و انتظامی برای جلوگیری از هرگونه آشوب توسط اغتشاشگران در سطح خیابان های شهر مشاهده می شود.

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر افزود: مراسم چهلم حنانه کیاکجوری بدون این که کسی دستگیر یا زخمی یا کشته شود به نحو احسن برگزار شد.

وی بیان کرد: البته عده ای اغتشاشگر سعی داشتند این مراسم را به آشوب بکشانند که با دخالت و هدایت نیروهای امنینی و انتظامی به نیاتشان دست نیافتند.

والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان اغتشاشات اخیر در نوشهر ماه گذشته با صدور بیانه ای، اغتشاش از سوی عده ای از آشوبگران فتنه گر که موجب برهم زدن امنیت مردم، مصدوم و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این شهر شد را محکوم کرده بودند.

در این بیانیه این والدین آمده است: همواره دلداده آیین محمدی و انقلاب اسلامی هستیم و اغتشاشات اخیر و هرگونه مداخله خارجی را محکوم می کنیم.

این بیانیه افزوده است: مردم شریف و مسلمان ایران همانطور که مستحضر هستید متاسفانه برای نوبتی دیگر، انتقادی که باید به نحوی معقول و نجیبانه عرضه می شد، متاسفانه این اعتراض با همراهی سوء استفاده کنندگان بیگانه به اغتشاش کشیده شد.

والدین حنانه کیاکجوری در این بیانیه خاطرنشان کردند: با شعله گرفتن آن افساد ها، احراق ها و خشونت ها فرزند دلبندمان مرحومه حنانه کیاکجوری مظلومانه و بی گناه جان باخت.

آنان اظهارداشتند: طی این مدت در کنار محبت ها و همدردی هایی که از سوی مسوولان و آحاد ملت ایران شاهد بودیم و خاک پای شان هستیم، اما شاهد مداخله گری مقام های رسمی کشورهایی بوده ایم که سال ها دستشان به ترور انسانی و اقتصادی ملت ما آلوده است تا از سفر آسمانی حنانه و بردن نام دختر عزیزمان به مطامع سیاسی خویش برسند.

این والدین به صراحت اعلام کردند مانند گذشته و تمامی دوران انقلاب، که این خانواده با دادن شهید و آزاده در راه دین و وطن، دلدادگی اش را به آیین محمدی و انقلاب اسلامی مشق نموده، حقوق حقه فرزند عزیزمان و خونخواهی او را از مراجع رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران پیگیری کرده و بر اساس قوانین بین المللی، با هرگونه مداخله خارجی در این خصوص مخالف هستند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=30100
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها