• امروز : یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Sunday - 28 June - 2026

اخبار ویژه

شهردار شیراز نایب‌رئیس انجمن کلان‌شهرهای جهان شد احیای بختگان و طشک یک پروژه مقطعی نیست؛ بلکه فرایندی مداوم، علمی و بین‌بخشی است واردات خودرو در منطقه آزاد فقط برای فعالان اقتصادی مجاز است پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم  

21

در اندیکا بیمارستان احداث شود / هلال احمر امور درمانی را در منطقه آغاز کند

  • کد خبر : 9365
  • 07 آبان 1400 - 19:42
در اندیکا بیمارستان احداث شود / هلال احمر امور درمانی را در منطقه آغاز کند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان وزیر کشور گفت: در اندیکا هیچ بیمارستانی وجود ندارد؛ بهداشت تدبیر کند و بیمارستان احداث شود اما فعلا و تا آن موقع، باید به مردم سرویس داده شود. فعلا هلال احمر شروع به کار کند. احمد وحیدی در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا که امروز (۷ آبان‌ماه) […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان وزیر کشور گفت: در اندیکا هیچ بیمارستانی وجود ندارد؛ بهداشت تدبیر کند و بیمارستان احداث شود اما فعلا و تا آن موقع، باید به مردم سرویس داده شود. فعلا هلال احمر شروع به کار کند.

احمد وحیدی در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا که امروز (۷ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به بازدید از روستاهای مناطق زلزله‌زده اندیکا اظهار کرد: پزشک سیار در مناطق زلزله‌زده وجود ندارد. در اندیکا هیچ بیمارستانی وجود ندارد؛ بهداشت تدبیر کند و بیمارستان احداث شود اما فعلا و تا آن موقع، باید به مردم سرویس داده شود. فعلا هلال احمر شروع به کار کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مشکل آب در اندیکا وجود دارد و تانکرهای سیار نیاز است.

دکتر سیدمحمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز در این جلسه اظهار کرد: اندیکا منطقه محرومی است و نصف خانه‌های بهداشت آن منطقه فعال نیستند. نیروهای محلی پزشک نداریم و بیمارستان نیز وجود ندارد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم تیم‌های خود را فعال کنیم نیز پزشک طرحی به سادگی به ما داده نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان نیز اظهار کرد: برای مردم اندیکا بیش از یک هزار چادر ارسال شده است و ۲۲۰ روستا که دارای ۳ هزار ۱۵۲ نفر سکنه هستند نیز ارزیابی شده‌اند.  

وی افزود: چادرهای تیپ دو و سه داریم که شش تا هفت نفر ظرفیت دارند و ضدآب هستند؛  این چادرها در اختیار افرادی قرار داده شد که محل قابل سکونت نداشتند.

خدادادی با بیان اینکه از حدود ۱۱ هزار سکنه در اندیکا، ۱۰ هزار نفر روستایی هستند، گفت: در روزهای اول، هم پزشک و هم دامپزشک به منطقه اعزام شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=9365
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها