• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

در ماه‌های آینده کمبود مرغ نخواهیم داشت/ نظارت بر بازار یلدا

  • کد خبر : 22222
  • 29 آذر 1400 - 11:48
در ماه‌های آینده کمبود مرغ نخواهیم داشت/ نظارت بر بازار یلدا

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: یکی از موضوعات اساسی در استان در بحث تنظیم بازار، مربوط به بحث مرغ بود که با توجه به جوجه‌ریزی‌هایی که در ماه جاری اتفاق افتاده است ان‌شاالله در ماه‌های آینده کمبود مرغ نخواهیم داشت و شاید توان ذخیره‌سازی را نیز داشته […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: یکی از موضوعات اساسی در استان در بحث تنظیم بازار، مربوط به بحث مرغ بود که با توجه به جوجه‌ریزی‌هایی که در ماه جاری اتفاق افتاده است ان‌شاالله در ماه‌های آینده کمبود مرغ نخواهیم داشت و شاید توان ذخیره‌سازی را نیز داشته باشیم.

آقارضا فتوحی در نشست تنظیم بازار خوزستان که امروز (۲۹ آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی که باید به صورت هفتگی و حتی در برخی از موارد به صورت روزانه بررسی شود، بحث تنظیم بازار در تمامی بخش‌ها است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های ناظر و دستگاه‌هایی که به نوعی متولی هستند و بازار را رصد و پایش می‌کنند، در این جلسه حضور دارند و اطلاعات موردنیاز جهت رصد بازار را ارایه می‌کنند و با نظرات کارشناسی و فنی و تخصصی دستگاه‌ها، نظارت‌ها و پیشگیری‌هایی که ضرورت دارد پیگیری می‌شوند.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: یکی از موضوعات اساسی استان در بحث تنظیم بازار، مربوط به بحث مرغ بود که با توجه به جوجه‌ریزی‌هایی که در ماه جاری اتفاق افتاده است ان‌شالله در ماه‌های آینده کمبود مرغ نخواهیم داشت و شاید توان ذخیره‌سازی را نیز داشته باشیم.

فتوحی در خصوص اصناف نظارتی و تخصصی عنوان کرد: صنوف مانند کشتارگاه‌ها، نانوایان و صنف خواربارفروشان، باید به دلیل وظیفه‌ای که دارند، موضوعات مربوطه را به صورت ویژه دنبال کنند. اگر چه این صنوف، بخش خصوصی هستند اما باید پاسخگو هم باشند.

وی ادامه داد: موضوع رصد کردن فروشگاه‌های بزرگ و کوچک بر عهده این اصناف است و این اصناف باید پیگیری کنند که در برخی موارد، شاهد افزایش قیمت‌های بدون دلیل و غیر موجه نباشیم.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: ما به دنبال این موضوع نباشیم که قیمت‌ها پایین باشد اما از سوی دیگر، کم فروشی اتفاق بیافتد. بنابراین باید کاری کرد که نه تولیدکننده و نه مصرف کننده متضرر نشوند و تولیدکننده بتواند نقش تولیدی خود را ایفا کند و کالا نیز با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

فتوحی اظهار کرد: در خصوص این موارد، دستگاه‌های اجرایی را موظف کردیم که زنجیره از تولید تا مصرف و حتی زنجیره‌های واسط را رصد و پیگیری کنند.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به شب یلدا گفت: بر اساس گزارشی که اصناف به ما داده‌اند، در بحث مواد پروتئینی از جمله مرغ مشکلی وجود ندارد و به وفور در بازار با قیمت کارشناسی و مصوب یافت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش خرید مردم در این روزها، نظارت کامل بر بازار انجام می‌شود، ادامه داد: سایر محصولات غذایی، دیگر اقلام پروتئینی و آجیل و خشکبار در سطح بازار به وفور وجود دارد و مشکلی در این خصوص نداریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=22222
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها