• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

دستور استاندار خوزستان برای تدارک و ارسال امکانات بیشتر به اندیکا

  • کد خبر : 19503
  • 28 آبان 1400 - 22:44
دستور استاندار خوزستان برای تدارک و ارسال امکانات بیشتر به اندیکا

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/خوزستان نماینده عالی دولت در استان در جریان ارزیابی های خود از مناطق زلزله زده اندیکا در تماس های متعدد با مسوولان دستوراتی جهت تدارک و ارسال امکانات بیشتر و رسیدگی به مردم این شهرستان صادر کرد. صادق خلیلیان استاندار خوزستان روز جمعه جهت بررسی وضعیت زلزله زدگان اندیکا […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/خوزستان نماینده عالی دولت در استان در جریان ارزیابی های خود از مناطق زلزله زده اندیکا در تماس های متعدد با مسوولان دستوراتی جهت تدارک و ارسال امکانات بیشتر و رسیدگی به مردم این شهرستان صادر کرد.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان روز جمعه جهت بررسی وضعیت زلزله زدگان اندیکا و گفتگو با عشایر و اهالی مناطق آسیب دیده از زلزله این شهرستان عازم اندیکا شد.

استاندار خوزستان در این سفر یک روزه از نقاط متعدد روستایی و عشایری اندیکا دیدن کرد و همپای مردم از نقاط کم برخوردار و دورافتاده روستایی سرکشی کرد.

خلیلیان در جریان بازدیدهای امروز خود روند بازسازی منازل آسیب دیده، ترمیم جاده های سخت گذر روستایی، خدمت رسانی به زلزله زدگان از نظر تامین آب، برق، لوازم ضروری و شرایط اسکان زلزله زدگان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

استاندار خوزستان همچنین ضمن شرکت در نماز جمعه شهر آبژدان از توابع اندیکا در حاشیه برگزاری نماز جمعه در دیداری صمیمانه با جمعی از مردم این شهر پای درد دل آن ها نشست.

نماینده عالی دولت در استان در جریان ارزیابی های خود در تماس های متعدد با مسوولان دستوراتی جهت تدارک و ارسال امکانات بیشتر و رسیدگی به مردم اندیکا صادر کرد.

استاندار خوزستان در خصوص بازدیدهای امروز خود توضیح داد: با توجه به زلزله ای که در این منطقه به وقوع پیوسته و محرومیتی که این منطقه دارد لازم بود برای انجام برآوردی از پیشرفت کارها حضور داشته باشیم.

وی افزود: در بخش‌هایی از مناطق زلزله زده بازسازی هایی انجام شده است با این وجود در برخی مناطق نیاز است روند کارها تسریع داده شود.

خلیلیان اظهار داشت: خوشبختانه در برخی مناطق نیز عشایر ما دست به کار شدند و به کمک دولت آمده‌اند و کار بازسازی را شروع کرده اند و این به افزایش سرعت کار کمک می کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: انشاالله به محض اینکه اعتبارات ابلاغ شد بر اساس برآوردی که انجام شده است پرداخت خواهد شد.

خلیلیان خاطرنشان کرد: در این مناطق مشکلات و محرومیت هایی وجود دارد از جمله مشکل جاده روستایی عالی پیر به شیرکش (از توابع بخش مرکزی اندیکا) که ماشین آلات آمده و تا ۴۸ ساعت آینده انشاءالله اصلاح جاده این منطقه انجام خواهد شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: بنیاد مسکن هم اقدامات خود را در سطح اندیکا شروع کرده و در مجموع کارها دارد سرعت پیدا می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=19503
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها