• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

دنیا را بچرخید، هیچ‌کجا عزت جمهوری اسلامی را ندارد

  • کد خبر : 17202
  • 24 آبان 1400 - 16:23
دنیا را بچرخید، هیچ‌کجا عزت جمهوری اسلامی را ندارد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: دنیا را بچرخید هیچ‌کجا عزت جمهوری اسلامی را ندارد. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در نشست کارآموزان وکالت استان تهران، گفت: از کسانی که این جلسه را تشکیل دادند خصوصا آقای بهادری […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: دنیا را بچرخید هیچ‌کجا عزت جمهوری اسلامی را ندارد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در نشست کارآموزان وکالت استان تهران، گفت: از کسانی که این جلسه را تشکیل دادند خصوصا آقای بهادری جهرمی که با خلوص نیت در مرکز وکلا فعالیت می‌کردند قدردانی می‌کنم، ایشان و همه همکارانشان فعالیتی در این مجموعه انجام دادند که با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی ضمن تبریک به کارآموزان وکالت گفت: شان و منزلت این لحظه به بعد شما با شان و منزلت عمر سابق شما تفاوت دارد. دامنه علم حقوق بسیار وسیع است و علم حقوق مهم‌ترین علم برای پیاده کردن عدالت است. هرجایی که برای خلقت نابسامانی وجود داشته، عدالت وجود خارجی نداشته است شما باید از همین لحظه بدانید در کجا قرار گرفته‌اید.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: شما ممکن است در یک خیابان در دل ۱۰۰ پزشک متخصص، یکی دو تابلو وکیل یا کارشناس ببینید پس معلوم است این انحصار در شغل وکالت معنا و مفهومی دارد.

وی با اشاره به رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه ادامه داد: چه نقطه عطفی وجود دارد که جایگاه آقای بهادری جهرمی این‌چنین ارتقا پیدا می‌کند؟ من مطمئنم پدر و مادر و پدر و مادر زن ایشان به هیچ‌جا وصل نیستند ما نباید به دنبال مقام بگردیم. بگذاریم مقام به دنبال ما بگردد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: من شخصا تفاوتی بین مرکز وکلا و کانون وکلا قائل نیستم، همه عزیزان در سربرگشان نوشته شده وکیل دادگستری. مواجهه با همکاران قضایی را از همین ابتدا تمرین کنید و این یک رکن جدی برای موفقیت در امر وکالت است و حتما خود را با علم تعریف کنید نه با سفسطه. در ادبیات و انشا حتما کار کنید کوتاه‌ترین راه برای دفاع خوب، کمترین نوشته در لایحه است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: تقاضای من این است که در شخصیت خودتان شک نکنید از خطا کردن نترسید، هرکجا که بیشتر خطا کردید بیشتر دنبال یادگیری بروید.

وی خطاب به کارآموزان وکالت افزود: دنیا را بچرخید هیچ‌کجا عزت جمهوری اسلامی را ندارد، مردم ایران باشرافت‌ترین مردم جهان هستند، به آن‌ها خیانت نکنید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17202
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها