• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5

دوران فعالیت شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان مستند می‌شود

  • کد خبر : 15297
  • 20 آبان 1400 - 12:46
دوران فعالیت شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان مستند می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۳:۴۶ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ شناسه خبر: ۱۷۸۳۴۶۶ دستاوردهای شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان و شیوه‌ مردمداری ایشان با اهالی این منطقه‌ محروم در قالب مستند، توسط موسسه فرهنگی هنری اندیشه‌ شهید آوینی ساخته می‌شود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مستند بلند تلویزیونی «شهید شوشتری» […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۳:۴۶
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
شناسه خبر: ۱۷۸۳۴۶۶

دستاوردهای شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان و شیوه‌ مردمداری ایشان با اهالی این منطقه‌ محروم در قالب مستند، توسط موسسه فرهنگی هنری اندیشه‌ شهید آوینی ساخته می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مستند بلند تلویزیونی «شهید شوشتری» مقطع زمانی حضور شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان را که دارای جنبه‌های مختلفی از درایت فرماندهی، نگاه مردمی و شیوه‌ مواجهه با نیروهای شرور است را دربر می‌گیرد.

حسن وزیرزاده کارگردان این مستند با اعلام خبر تولید مستند «شهید شوشتری»، گفت: ایشان بعد از فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در منطقه مستقر شدند و در ادامه‌ راه ایشان، اقدامات قابل توجهی را سامان دهند. ما از طریق دوستان شهید شوشتری از جمله آقای شهریاری که در لحظه‌ شهادت ایشان، در نزدیکی صحنه بود، روایت را پیش می‌بریم. این مستند سعی می‌کند تا مخاطب را بیشتر با شهید شوشتری آشنا کند تا از طریق گفت‌وگو با سران طوایف و همرزمان آن شهید، درباره‌ ایشان بیشتر بدانیم.

این کارگردان ادامه داد: شهید شوشتری را می‌توان شهید وحدت نامید و در مستند، نشان داده می‌شود که ایشان با چه شیوه‌ای در قلب مردم جا باز کرد. شهید شوشتری از طریق مردمداری، سازندگی را در منطقه ایجاد کرد. ما در این مستند به دنبال اثر بیوگرافیک نبودیم و تنها مقطع پایانی زندگی ایشان و فعالیت‌هایی که در آن منطقه انجام دادند را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وزیرزاده در پایان گفت: شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان به دور از هرگونه خشونت، رویه‌ مردمی را در پیش گرفت و با توجه به موفقیت‌ها و علاقمندی‌هایی که نزد سران طوایف داشت، در نهایت خشم دشمن را ایجاد کرد تا ایشان را به شهادت برسانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15297
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها