• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

دولت برای حل مشکلات لحظه‌ای را از دست نمی‌دهد

  • کد خبر : 26127
  • 18 فروردین 1401 - 3:44
دولت برای حل مشکلات لحظه‌ای را از دست نمی‌دهد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت،  سید محمد حسینی روز چهارشنبه طی سخنانی در نشست با جمعی از جهادگران، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: رویکرد اساسی این دولت تحول گرایی و عدالت محوری است و لازمه تحول این است که در مدیریت‌ها نیروهایی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت،  سید محمد حسینی روز چهارشنبه طی سخنانی در نشست با جمعی از جهادگران، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: رویکرد اساسی این دولت تحول گرایی و عدالت محوری است و لازمه تحول این است که در مدیریت‌ها نیروهایی به کار گرفته شوند که به تحول برای برگشت به ریل انقلاب اعتقاد داشته باشند و به تعبیر آیت الله سید ابراهیم رئیسی بانیان وضع موجود نمی‌توانند تحول ایجاد کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: الحمدلله همه اعضای کابینه دارای روحیه جهادی و اهل کار، تلاش و تحول هستند، این در حالی است که متاسفانه درگذشته در مقاطعی عزم و اراده جدی برای خدمت تمام عیار به مردم و مجاهدت کمتر مشاهده می‌شد.  

حسینی افزود: امروز می بینیم که آیت‌الله رئیسی شبانه روز برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور تلاش می‌کند و از دولتمردان هم می‌خواهد که مدیریت انقلابی داشته باشند و با اساتید، نخبگان و صاحبنظران  نشست داشته باشند و از دیدگاه‌ها، نقدها، پیشنهادات و ایده‌های آنان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: قبل از شروع به کار این دولت، عده‌ای به این جمع‌بندی رسیده بودند که انگار امور به حال خود رها شده و مدیران آنچنان که باید اقدامی برای برطرف کردن گرفتاری‌ها و پیشبرد امور نمی‌کنند اما اینک در دولت سیزدهم اقدامات بزرگی صورت گرفته است مانند واکسیناسیون عمومی، آزادسازی سواحل افزایش فروش نفت و صادرات غیر نفتی، توسعه روابط با کشورها از جمله همسایگان، بازگشایی دانشگاهها و مدارس و نهضت تولید مسکن ملی که سبب امیدواری و اعتماد بسیاری از مردم شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور یادآور شد: با وجود افت تحصیلی و  تربیتی که به خاطر آموزش غیرحضوری ایجاد شده بود، عده‌ای تردید داشتند که بلافاصله بعد از تصویب ستاد کرونا بتوان مدارس و دانشگاه‌ها را بعد از دوسال وقفه بازگشایی کرد اما با تصمیم و عزم و انسجام دولت، دانش‌آموزان و دانشجویان بعد از دو سال به صورت حضوری آموزش را از سر گرفتند و شور و نشاط تازه‌ای در کشور ایجاد شد.

حسینی تاکید کرد: در گذشته در بحث فروش نفت یک عده می گفتند که امکان فروش نفت وجود ندارد و چاره‌ای نداریم جز اینکه مقابل غرب و آمریکا تسلیم شویم اما امروز ثابت شد که این گونه نیست و می‌توان نفت را با وجود تحریم‌ها صادر و ارز آن را وارد کشور کرد.

وی اضافه کرد: قبول داریم که نیروهای انقلابی و ارزشی توقع شتاب بیشتری برای خدمت دارند که توقع بجایی است اما در عین حال می‌بینیم عده‌ای که هشت سال گذشته، کار در خور توجهی انجام ندادند امروز سعی می‌کنند که با فرافکنی و حاشیه سازی دولت را ناکارآمد جلوه دهند و مردم را نسبت به نظام و انقلاب ناامید کنند اما مردم واقعیت‌ها را می بینند و قدردان خادمان خود هستند. از آغاز دولت ماهانه  ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان بدهی‌های گذشته را می پردازیم و با این حال کارهای عمرانی بسیار خوبی هم دارد صورت می‌گیرد. البته باید بیشتر از این کار شود.

حسینی با بیان اینکه انتقاد از دولت باید منصفانه باشد، تصریح کرد: همه باید با هم تلاش کنیم تا مشکلات حل شود نباید این گونه باشد که مثلاً یک نماینده مجلس که می‌داند وضعیت بودجه به چه صورت است مطالباتی داشته باشد که نمی‌توان آن را به سرعت عملیاتی کرد. متاسفانه برخی افراد گاهی تنها نظرگاه شخصی خود را در نظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه دولت برای حل مشکلات لحظه ای را هم از دست نمی‌دهد، افزود: به صورت نمونه هر ساله در رابطه با بحث شعار سال می‌دیدیم که اقدامی صورت نمی‌گرفت اما امسال در روز سوم فروردین که تعطیل هم بود دولت برای تحقق شعار سال جلسه تشکیل داد و تک تک دستگاه‌ها برنامه‌های خود را برای تحقق این شعار ارائه کردند و قطعاً با برنامه ریزی صورت گرفته شاهد برکات اجرایی شدن این شعار خواهیم بود.  

حسینی با اشاره به اهمیت بحث جهاد تبیین هم گفت: خیلی از ما می‌توانیم همانطور که در منزل حضور داریم  پاسخ شبهاتی که در فضای مجازی مطرح می‌شود را بدهیم ما ضمن اینکه لازم است به شبهات پاسخ دهیم باید کسانی که این شبهه ها را ایجاد می‌کنند را هم به چالش بکشیم. برای مثال می‌بینیم کسانی ما را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند که خود بدترین جنایت ها را در رابطه با بشر انجام می دهند. اینها باید تبیین شود.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26127
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها