• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

3

دولت توان مدیریت بحران‌ها را بر خلاف دولت قبل دارد

  • کد خبر : 17472
  • 24 آبان 1400 - 16:36
دولت توان مدیریت بحران‌ها را بر خلاف دولت قبل دارد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۷:۳۶ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ شناسه خبر: ۱۷۸۴۵۰۲ ترفی گفت: دولت قبل قدرت مدیریت بحران ها را نداشت و نوعا بحران ها بر کشور غلبه می کرد ولی الان شرایط عوض شده است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>

ساعت: ۱۷:۳۶
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
شناسه خبر: ۱۷۸۴۵۰۲

ترفی گفت: دولت قبل قدرت مدیریت بحران ها را نداشت و نوعا بحران ها بر کشور غلبه می کرد ولی الان شرایط عوض شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت و گو با صبح توس درباره گذشت ۱۰۰ روز از فعالیت دولت گفت: دولت در تمام سیاست ها یک چرخش قابل ملاحظه در عرصه روش های اجرای کارها ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: سیاست دولت از انفعال و وادادگشی به عزت و اقتدار تبدیل شده است، در سیاست خارجه اولین نتیجه این تغییر عزت در سطح جهانی و عضویت در پیمان هایی همچون شانگهای و … بوده است و آمریکا و دیگر کشورهای غربی از موضع خود عقب نشینی کرده اند.

ترقی بیان داشت: در عرصه مبارزه با کرونا نیز حدود ۱۰۰ میلیون دز واکسن وارد شده است و مردم متوجه شدند که جانشان برای دولت اهمیت بالایی دارد.

این فعال سیاسی اظهار داشت: در این مدت دولت در عرصه سیاست خارجه توانسته است با رایزنی هایی که انجام داده است پول های بلوکه شده را برگردانده است.

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: همچنین دولت توانسته است در این مدت کوتاه فروش نفت را به ۱٫۵ میلیون بشکه نفت برساند و این نیز از دستاوردهای سیاست خارجه بوده است.

ترقی بیان داشت: در عرصه سیاست داخلی نیز مردم دار بودن و توجه به مردم در همه عرصه ها به وضوح دیده می شود.

این عضو حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: حضور رئیس جمهور در بین مردم بر خلاف سیاست های رئیس جمهور قبل که پشت میز نشینی را در برنامه داشت خودش به تنهایی چرخش بسیار مثبتی بود که توانست امیدواری را در مردم ایجاد نماید و احساس نزدیکی با مسئولین داشته باشند.

وی عنوان داشت: همچنین توجه به مطالبات و خواسته های مردم نیز باعث امیدواری شد، مثلا پاسخ به مطالبات مردم در مقابله با کرونا، رفع مشکل اقتصادی ایجاد شده به دلیل این بیماری و رفع موانع تولید بسیار موثر بوده است.

ترقی اظهار داشت: رفع موانع تولید که سیاست های اقتصادی دولت بود در جلسات مختلف پیگیری شده است و به کشور و مردم کمک کرده است و بسیاری از فعالیت های تعطیل شده مجدد شروع به کار کرده اند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اضافه کرد: تامین نیازهای اولیه و کالاهای اساسی مردم که تاکنون در تنگناهایی بودند با پیگیری دولت تامین شد و مردم دغدغه کمبود را دیگر ندارند، شاید در مواردی قیمت ها افزایش یافته است ولی کمبود وجود ندارد و این استرس مردم را کاهش داده است.

این عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ایجاد تامین امنیت غذایی بیان داشت: حضور دولت در حوادث مانند زلزله دیروز نشان داد که دولت پیشگام در امر کمک به مردم است در حالی که تا پیش از این دستگاه ها و ارگان های غیردولتی پیشگام بودند و مشکلات مردم را پیگیری می کردند.

ترقی تاکید کرد: دولت قبل قدرت مدیریت بحران ها را نداشت و نوعا بحران ها بر کشور غلبه می کرد ولی الان شرایط عوض شده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم در ۱۰۰ روزه بعد نیز گزارش های بسیار خوشحال کننده تر از دولت بشنویم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17472
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها