• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

0

دولت سیزدهم با دیپلماسی فعال، فروش نفت را به دو برابر افزایش داد

  • کد خبر : 28663
  • 05 شهریور 1401 - 12:44
دولت سیزدهم با دیپلماسی فعال، فروش نفت را به دو برابر افزایش داد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به عملکرد یکساله دولت سیزدهم گفت: در یکسال گذشته کارهای مهمی در دولت سیزدهم انجام شده که یکی از مهمترین آنها واکسیناسیون گسترده برای مقابله با بیماری کرونا و مهار این بیماری است. رییس کمیسیون امور داخلی کشور […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به عملکرد یکساله دولت سیزدهم گفت: در یکسال گذشته کارهای مهمی در دولت سیزدهم انجام شده که یکی از مهمترین آنها واکسیناسیون گسترده برای مقابله با بیماری کرونا و مهار این بیماری است.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از کارهای مهم دیگری که در این دولت انجام شد انجام سفرهای استانی بود که رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدند و پای صحبت‌های مردم در استان‌های مختلف نشستند که حداقل ثمره این سفرها این است که مردم، مسئولان را در کنار خود احساس می‌کنند که این مسئله افزایش اعتماد عمومی مردم به مسئولان را به همراه دارد.

جوکار اظهار داشت: علاوه بر این ما در این دولت شاهد توسعه روابط با کشورهای مختلف به ویژه با کشورهای همسایه و استفاده از فرصت‌های ایجاد شده در انجام پروژه‌های مختلف هستیم و این چیزی بود که در دولت‌های قبل فراموش شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در این دولت ما شاهد دور زدن تحریم‌ها و افزایش فروش نفت کشورمان هستیم تا جایی که فروش نفت کشور ما به دو برابر افزایش یافته است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم وارث یکسری مشکلات اقتصادی به جا مانده از دولت قبل است که یک نمونه آن پرداخت اصل و سود اوراقی است که در دولت قبل فروخته شده و به مصرف رسیده و امروز دولت آیت‌الله رئیسی ماهانه باید حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان برای پرداخت اصل و سود این اوراق بپردازد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=28663
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها