• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

دیدار وزرای کشور ایران و ترکیه/ امضای یادداشت تفاهم همکاری در حوزه‌های امنیتی و انتظامی

  • کد خبر : 6137
  • 28 مهر 1400 - 23:02
دیدار وزرای کشور ایران و ترکیه/ امضای یادداشت تفاهم همکاری در حوزه‌های امنیتی و انتظامی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در دیدار با سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه و هیات همراه وی در تهران با بیان اینکه ایران و ترکیه از روابط بسیار قوی و عمیقی برخوردارند؛ گفت: در دیدار با وزیر کشور دوست و برادر ترکیه مباحث بسیار […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در دیدار با سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه و هیات همراه وی در تهران با بیان اینکه ایران و ترکیه از روابط بسیار قوی و عمیقی برخوردارند؛ گفت: در دیدار با وزیر کشور دوست و برادر ترکیه مباحث بسیار خوبی در حوزه های مختلف همکاری بحث و گفت و گو شد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه آمادگی خوبی در هر دو کشور برای گسترش روابط در همه حوزه ها وجود دارد؛ تصریح کرد: موضوعات مشترک متعددی نظیر مبارزه با تروریسم،  مبارزه با جرائم بین المللی، مبارزه با قاچاق سلاح، تبادلات مرزی و توسعه آن و همچنین توسعه همکاری های مشترک در زمینه مهاجرت مورد علاقه دو کشور است که در نشست امروز بر گسترش همکاری در این عرصه ها بطور جدی تاکید شد.

وحیدی در ادامه توضیحات خود، با بیان اینکه در نشست امروز مباحث مهمی همچون نقش مخرب  آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و مشکلات فراوانی که این رژیم ها برای ملت های منطقه به خصوص افغانستان ایجاد کرده اند؛ مورد بحث و گفت و گوهای جدی قرار گرفت؛ خاطر نشان کرد: عزم دو کشور برای توسعه روابط راهبردی جزم است و انشاءا… افق های جدیدی از همکاری مشترک در همه حوزه ها میان دو کشور ایران و ترکیه شکل خواهد گرفت.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: امضای یادداشت تفاهم همکاری مشترک دو وزارت کشور در حوزه‌های امنیتی و انتظامی شروع خوبی برای تعمیق هر چه بیشتر روابط با ترکیه خواهد بود.

سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه نیز در پایان دیدار امروز با وحیدی گفت: در نشست با وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران، گفت‌وگوهای بسیار مهمی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در حوزه مبارزه با گروه‌های تروریستی همکاری و برنامه مشترکی میان دو کشور وجود دارد. اراده مشترک میان دو کشور وجود دارد و امروز یک بار دیگر اراده و عزم مان را  در مقابله با تروریسم نشان دادیم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6137
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.