• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

1

دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید!

  • کد خبر : 32758
  • 05 آوریل 2024 - 12:43
دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید!

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست استادیوم یادگار امام در بازی تراکتور – سپاهان یک روز تاریخی به خود دید، چرا که تماشاگران و فوتبال‌دوستان خون‌گرم و متعصب تبریزی ساعت‌ها پیش از سوت آغاز بازی و در حالی که در ماه مبارک رمضان به سر می‌بریم، استادیوم را پر کرده بودند و روی سکوها جای […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

استادیوم یادگار امام در بازی تراکتور – سپاهان یک روز تاریخی به خود دید، چرا که تماشاگران و فوتبال‌دوستان خون‌گرم و متعصب تبریزی ساعت‌ها پیش از سوت آغاز بازی و در حالی که در ماه مبارک رمضان به سر می‌بریم، استادیوم را پر کرده بودند و روی سکوها جای سون انداختن نبود. به نظر می‌رسد استادیوم یادگار امام تبریز اگر ۱۲۰هزار نفری هم بود برای این بازی پر می‌شد!

اما با وجود این حجم از حمایت، کیفیت بازی پایین بود. تنها چند موقعیت محدود روی دروازه‌های دو تیم آن‌هم نه روی کار تیمی بلکه روی اشتباهات فردی حادث شد که هر دو دروازه‌بان عملکرد خوبی روی توپ‌ها داشتند و در نهایت بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. روند این بازی همانند دربی بود؛ سرد، بی‌روح و کم‌موقعیت.

بی‌تعارف دیگر باید گفت اگر تماشاگران تراکتور و سپاهان و هم‌چنین تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای بازی‌های بزرگ به استادیوم نیایند چیزی را از دست نداده‌اند. اکنون می‌شود به هواداران تیم‌های مدعی گفت: برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید!

گویی نباختن در بازی‌های بزرگ مهم‌تر از کسب پیروزی شده! این درست عکس اتفاقی است که در فوتبال روز دنیا می‌افتد. به طور مثال در لالیگا بیشترین گل‌ها و باکیفیت‌ترین بازی‌ها را می‌شود در ال‌کلاسیکو دید. یا در بوندس‌لیگا مصاف مونیخ و لورکوزن یا مونیخ و دورتموند جذاب‌تر و پرگل‌تر از سایر بازی‌هاست و این نشان می‌دهد که فرهنگ فوتبال باشگاهی هنوز راه درست خود را انتخاب نکرده است.

تراکتور به گواه آمار و داده‌های سایت‌های آنالیز یکی از بهترین تیم‌ها در تعداد پاس و مالکیت و هم‌چنین کانتر پرس و ایجاد موقعیت است. اما تراکتوری که ما در بازی با سپاهان دیدیم روی به فوتبال بلند آورد! اوضاع و سبک بازی سپاهان هم قابل تعریف نبود تا جایی که تراکتوری‌ها بعد از بازی مصاحبه کردند و می‌گفتند سپاهانی‌ها به نوبت خود را به زمین می‌انداختند!

از این بازی گذر می‌کنیم. کمتر بازی‌های بزرگ در فوتبال ایران زیبا شده است. شاید ایراد از تماشاگران است که برای تماشای این بازی‌ها از ساعت‌ها قبل وارد استادیوم می‌شوند و بی‌دلیل توقع دارند!

این مطلب را هم بخوانید: اقدام عجیب و غریب لیزرانداز در تپه‌های مشرف به ورزشگاه تبریز؛ تهدیدها جواب نداد!

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=32758
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها