• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

رئیسی: امیدواریم دولتی در افغانستان شکل بگیرد که همه مردم این کشور را نمایندگی کند

  • کد خبر : 8440
  • 05 آبان 1400 - 8:07
رئیسی: امیدواریم دولتی در افغانستان شکل بگیرد که همه مردم این کشور را نمایندگی کند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رئیس جمهور ضمن ابراز امیدواری از اینکه دولتی در افغانستان شکل بگیرد که همه مردم این کشور را نمایندگی کند، گفت: کشورهای منطقه می‌توانند در امنیت افغانستان تأثیرگذار باشند. به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه در دیدار با «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی پاکستان […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

رئیس جمهور ضمن ابراز امیدواری از اینکه دولتی در افغانستان شکل بگیرد که همه مردم این کشور را نمایندگی کند، گفت: کشورهای منطقه می‌توانند در امنیت افغانستان تأثیرگذار باشند.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه در دیدار با «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی پاکستان گفت: ما هیچ محدودیتی برای افزایش روابط اقتصادی و امنیتی با پاکستان نداریم و تبادل هیأت‌های اقتصادی و سیاسی بین دو کشور به توسعه همکاری‌ها کمک می‌کند.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به موضوع افغانستان، مشکلات مردم این کشور را از نگرانی‌های جدی ایران دانست و گفت: ما به امنیت و آرامش مردم افغانستان و صلح و دوستی در این کشور می‌اندیشیم و پاکستان در این زمینه می‌تواند همکاری‌های خوبی انجام دهد.

رئیس جمهور با ابراز نگرانی از اینکه پس از اخراج آمریکایی‌ها از افغانستان، ناامنی‌ها توسط داعش ایجاد شده است، گفت: مشکلات به وجود آمده در افغانستان را کار آمریکایی‌ها می‌دانیم زیرا داعش توسط ایالات متحده شکل گرفته است.

رئیس جمهور با اشاره به اجلاس وزیران خارجه کشورهای همسایه افغانستان به میزبانی ایران گفت: امیدواریم این اجلاس بتواند دست آمریکایی‌ها را از منطقه قطع کند و راه‌حلی هم برای حل مشکلات افغانستان پیدا کند.

«شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این دیدار گفت: این احساس بین مردم دو کشور ایران و پاکستان به عنوان همسایگان افغانستان وجود دارد که در جهت صلح و آشتی ملی در این کشور تلاش کنند.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: افغانستان نیاز به کمک‌های ضروری دارد و این کمک باید از سمت همسایگان و جامعه جهانی صورت گیرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8440
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها