• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

رئیسی: به دنبال مصوبات قطعی برای حل مشکلات البرز هستیم

  • کد خبر : 25749
  • 18 فروردین 1401 - 20:39
رئیسی: به دنبال مصوبات قطعی برای حل مشکلات البرز هستیم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/البرز رئیس جمهور گفت: گام‌هایی تاکنون برای رفع مشکلات استان البرز برداشته شده که لازم بوده ولی به هیچ وجه کافی نبوده است به همین دلیل باید گام‌های جدی برداشت. به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه ۱۸ فرودین در بدو ورود به استان البرز، با ادای احترام به […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/البرز رئیس جمهور گفت: گام‌هایی تاکنون برای رفع مشکلات استان البرز برداشته شده که لازم بوده ولی به هیچ وجه کافی نبوده است به همین دلیل باید گام‌های جدی برداشت.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه ۱۸ فرودین در بدو ورود به استان البرز، با ادای احترام به ۵ هزار شهید این استان و خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان گفت: البرز به دلیل همسایگی با تهران هم دارای مزایایی است و هم معایب و مشکلاتی دارد.

رئیسی گفت: همجواری با مرکز و استان تهران مزایایی را برای این استان آورده و مشکلاتی هم برای البرز دارد.

رئیس جمهور ادامه داد: آنچه که ما از ظرفیت‌ها در البرز داریم بسیار است. در البرز هم زمینه‌های بسیاری برای کشاورزی و صنایع تبدیلی در کنار کشاورزی وجود دارد و هم شهرک‌های صنعتی و صنایع مهمی در استان فعال است.

وی ادامه داد: جمعیت مهاجر در استان البرز بسیار است که همه اقوام با همه گویش‌ها را در کنار هم قرار داده و به حق البرز را ایران کوچک نامیده‌اند و این هم مزیتی برای رشد البرز است.

رئیسی با اشاره به مشکلات استان، گفت: گام‌هایی تاکنون برای رفع مشکلات برداشته شده که لازم بوده ولی به هیچ وجه کافی نبوده است به همین دلیل باید گام‌های جدی برداشت. 

رئیس جمهور اضافه کرد: البرز مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بسیاری را در خود جای داده که می‌توانند به رشد و توسعه حوزه فناوری در کشور کمک شایانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: دوستان ما با مدیران استان، نمایندگان و نماینده مقام معظم رهبری نشست‌هایی داشته‌اند و مشکلات را احصا کرده‌اند امیداوریم در شورای اداری به بحث گذاشته و به مصوبات قطعی برسیم و دنبال این هستیم که مشکلات استان مرتفع شود.در این رابطه مشارکت مردم و فرهیتختگان را ضروری می‌دانیم.

رئیس جمهور در پایان گفت: برای من سفر در ماه مبارک رمضان و دوستان را به زحمت انداختن سخت است ولی چون می‌خواهم همه استان‌های کشور را در گام اول بررسی کنم می‌دانم مسئولین و رسانه‌ها در ماه رمضان به زحمت می‌افتید ولی بر من ببخشید. انشاالله این سفر پر برکت باشد و گرهی از مشکلات استان باز کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25749
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها