• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

3

رئیسی: زیبنده تهران نیست افرادی شب‌ها سرپناه نداشته باشند/ ضرورت تامین شغل برای مددجویان

  • کد خبر : 15644
  • 21 آبان 1400 - 11:31
رئیسی: زیبنده تهران نیست افرادی شب‌ها سرپناه نداشته باشند/ ضرورت تامین شغل برای مددجویان

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در ادامه برنامه بازدیدهای روزهای جمعه، صبح امروز از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کرد.  وی در این بازدید، از نزدیک با سالمندان گفت‌وگو کرد. رئیسی همچنین ضمن بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی سروش در حاشیه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در ادامه برنامه بازدیدهای روزهای جمعه، صبح امروز از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کرد. 

وی در این بازدید، از نزدیک با سالمندان گفت‌وگو کرد.

رئیسی همچنین ضمن بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی سروش در حاشیه شهرستان ری با مددجویان و مدیران این مرکز به گفت و گو نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

آیت الله رئیسی گفت: من قلبا ناراحت می شوم که شما جوانان را اینجا می بینم. همت همه مدیران و مربیان اینجا هم بازگشت شما به جمع خانواده است، شما هم تصمیم بگیرید که دیگر کاری انجام ندهید که مجددا به این مراکز بیایید.

رئیس جمهور اظهار داشت: هدف همه این است که شما اعتیاد را ترک کنید و شما هم اراده کنید دیگر سراغ مواد مخدر نروید.

آیت الله رئیسی با اشاره به نگرانی خانواده ها و مسئولین از بازگشت دوباره افراد به دامن اعتیاد گفت: تامین شغل برای مددجویان پس از بازگشت به جامعه ضروری است و اگر مددجویان همت کنند که سراغ اعتیاد نروند، جامعه آنها را به گرمی می پذیرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه زیبنده تهران و ری نیست که افراد شب ها در آنجا سرپناه نداشته باشند از استاندار تهران و مسئولین شهرری خواست نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

رییسی با اشاره به اینکه این عزیزان جزئی از خانواده و عائله کشور هستند تاکید کرد: باید دلایل فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی گرایش به اعتیاد بررسی شود.

رئیس جمهور ضمن بازدید از فاز جدید این مرکز بازپروری گفت: ان شاالله با همت شما و برنامه ریزی متولیان، چهره تهران از معتادان متجاهر پاک شود.

گفتنی است روز گذشته اولین جلسه شورای اجتماعی کشور در دولت سیزدهم به ریاست رئیسی برگزار شد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15644
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.