• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

اخبار ویژه

سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات مهمانان نوروزی در سطح استان برگزار شد جلسه شورای اسلامی استان فارس با هدف رفع مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت فارس برگزار شد اهدای کمک‌های بانک ملی ایران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان ماموریت‌های ویژه رئیسی به وزرا در آستانه ماه رمضان و فرارسیدن سال نو پیام تبریک مدیرعامل کانون پیشکسوتان فوتبال استان فارس به هادی چوپان ۷ جام برای پرسپولیس گرفتم ولی پولم را ندادند/ گفتند ۵۰ درصد طلبت را تخفیف بده/ حتی یک یورو هم تخفیف نمی‌دهم! پیام منوچهر متکی درباره انتخابات سفرای کشورهای آفریقایی از بیمارستان «برکت» بازدید کردند پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به هادی چوپان رییس جمهور وارد خوزستان شد

1

رایگان شدن گاز بهای ۵ هزار و ۶۳۰ مشترک در کرمانشاه

  • کد خبر : 30713
  • 06 بهمن 1401 - 7:00
رایگان شدن گاز بهای ۵ هزار و ۶۳۰ مشترک در کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سرپرست شرکت گاز استان اعلام کرد؛ کرمانشاه -کبودی،خبرنگارآرمان امروز- سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از آذر ماه تاکنون گاز بهای ۵ هزار و ۶۳۰ مشترک در استان کرمانشاه به علت کاهش مصرف رایگان شده اند.ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه به پلکانی شدن محاسبه گاز بها برای […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

سرپرست شرکت گاز استان اعلام کرد؛

کرمانشاه -کبودی،خبرنگارآرمان امروز- سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از آذر ماه تاکنون گاز بهای ۵ هزار و ۶۳۰ مشترک در استان کرمانشاه به علت کاهش مصرف رایگان شده اند.
ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه به پلکانی شدن محاسبه گاز بها برای مشترکان اشاره کرد و گفت : گاز بهای مشترکان در سه پلکان اول یعنی مصرف تا ۳۷۵ مترمکعب گاز در ماه افزایش نخواهد داشت.
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در صورتی که میزان مصرف مشترکان منطبق با پلکان چهارم تا ششم یعنی مصرف ۳۷۵ تا ۶۰۰ متر مکعب گاز در ماه باشد گاز بها نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه در صورت قرار گرفتن در پلککان هفتم تا دهم و مصرف گاز تا ۹۰۰ مترمکعب در ماه، گاز بها مشترکان ۵۰ درصد افزایش می‌یابد افزود: از پلکان دهم به بالا گاز بها به شدت تصاعدی خواهد بود.
حسینی با بیان اینکه میزان مصرف گاز در استان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری است گفت: سرانه مصرف گاز مشترکین خانگی سال گذشته در کشور ۲ هزار و ۵۰ مترمکعب بود در حالیکه این میزان در کرمانشاه ۲ هزار و ۱۶۸ متر مکعب گزارش شده است.
وی با اشاره به افزایش مصرف گاز در استان طی سالجاری گفت: با این حال در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی هیچگونه محدودیت و قطعی صورت نگرفت و تنها محدویت‌های برای مشترکان عمده اعمال شد.
حسینی با اشاره به اینکه کشور ایران یکی از پرمصرف‌ترین کشور‌های جهان در مصرف انرژی بویژه گاز است افزود: رعایت الگوی مصرف می‌تواند به کاهش هزینه‌های خانوار، تامین نیاز‌های نسل آینده و کاهش سوخت‌های فسیلی منجر شود.
وی با بیان اینکه در تفاهمنامه‌ای که بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت گاز منعقد شد گفت: تلاش شده است تا به موضوع فرهنگ استفاده بهینه در مصرف گاز توجه شود.
حسینی از مردم خواست به منظور تامین نیاز گاز همه مشترکان، الگو‌های مصرف رعایت شود و مردم به پویش هر خانه یک اتاق گرم بپیوندند .

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=30713
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها