• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024

اخبار ویژه

پیام تسلیت روابط عمومی اتحادیه تعاونی تامین نیاز کارگران فصلی و استاد کاران استان فارس به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه پیام تسلیت شهادت رییس جمهور از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس شهادت وزیر خارجه در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور رئیس‌جمهور مردمی ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید نمایشگاه عکس تصویر میراث همزمان با هفته میراث فرهنگی به مدت یک هفته در تخت جمشید برپاست توزیع ۵۰ پک لبخند مادری بین خانواده‌های دارای فرزند سوم/ نقش رسانه ها در فرزندآوری موثر است پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور

3

رد پای آمریکایی ها در قائله های مختلف ابتدای انقلاب دیده می‌شود

  • کد خبر : 11461
  • 12 آبان 1400 - 16:36
رد پای آمریکایی ها در قائله های مختلف ابتدای انقلاب دیده می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۷:۳۶ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ شناسه خبر: ۱۷۸۱۳۷۵ کریمی اول گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دخالت آمریکا در قالب سفارتخانه کاملا مشخص بود و توطئه ها و قائله های مختلف در کشور رقم خورد که در آن رد پای آمریکایی ها دیده می شود. به گزارش […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۷:۳۶
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
شناسه خبر: ۱۷۸۱۳۷۵

کریمی اول گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دخالت آمریکا در قالب سفارتخانه کاملا مشخص بود و توطئه ها و قائله های مختلف در کشور رقم خورد که در آن رد پای آمریکایی ها دیده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین کریمی اول در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: تسخیر لانه جاسوسی یک حادثه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی بود و امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم و ظهور و بروز قدرت آمریکا و تسلط بر همه منابع اقتصادی ملل مختلف یکی از کشورهایی که آمریکایی ها به آن چشم داشتند ایران بود و وقتی پای آمریکا به ایران باز شد بیش از ۴۲ هزار مستشار آمریکایی را وارد این کشور کردند.

کریمی اول تاکید کرد: نزدیک به ۱۲ هزار نفر از این افراد مستشاران نظامی آمریکایی بودند که در ارتش ایران حضور داشتند.

وی متذکر شد: با توجه به تحولات سیاسی که ایجاد شده بود با ملی شدن صنعت نفت دست آمریکایی ها در کودتای ۲۸ مرداد کاملا مشخص شد و اسناد خود را در سال های گذشته در این جنایت اعلام کردند که با توطئه دولت قانونی مصدق را از قدرت برکنار کردند.

این مقام مسئول ابراز داشت: تشکیل ساواک توسط آمریکایی ها انجام شد و شکنجه گران رژیم پهلوی نیز از طریق نیروهای آمریکایی و اسرائیلی آموزش می دیدند.

کریمی اول افزود: در همه عرصه ها آمریکایی ها در کشور نفوذ داشت و امام (ره) یک مجتهد با بصیرت و آینده نگر بود و به توطئه های دشمنان شناخت داشت و براساس تفکر انقلابی نسبت به نقش برآب کردن این توطئه ها اقدام می کرد.

وی تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دخالت آمریکا در قالب سفارتخانه کاملا مشخص بود و توطئه ها و قائل های مختلف در کشور رقم خورد که در آن رد پای آمریکایی ها دیده می شود و این مسئله بیانگر آن بود که سفارت آمریکا مرکز توطئه در ایران به شمار می رفت.

این کارشناس سیاسی متذکر شد: براساس این مسئله دانشجویان پیرو خط امام (ره) سفارت آمریکا را تسخیر کردند و اسناد حاصل شده نیز مشخص کرد که آمریکایی ها چه توطئه هایی برای ایران اسلامی بعد از انقلاب اسلامی طراحی کرده بوند.

کریمی اول افزود: برخی از سیاسیون در کشور تمایل ارتباط با آمریکا دارند و این مسئله نقطه مقابل جریان انقلاب اسلامی است، زمانی جمهوری اسلامی می تواند با آمریکا ارتباط داشته باشد که خوی سلطه گری این کشور نداشته باشد و یا اینکه ایران به آن قدرتی رسیده باشد که آمریکا توان این کار را نداشته است.

وی بابیان اینکه آمریکا هیچ وقت از خوی سلطه گری دست بر نمی دارد، تاکید کرد: همه کسانی جنایت آمریکا را در انقلاب اسلامی درک کردند و از گذشته اقدامات آمریکا در ایران را مطلع هستند  باید نوجوانان و جوانان را با ماهیت آمریکا آشنا کنند و بگویند که چه تحریم ها و محاصره اقتصادی بر ایران اسلامی توسط آمریکا تحمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کشورهای اروپایی شاهد جاسوسی سفارتخانه آمریکا و شنود مسئولان اروپایی بودیم و در آن زمان مشخص شد که جوانان انقلابی در سال ۵۸ به خوبی آمریکا را شناخته بودند و سفارتخانه آمریکا را لانه جاسوسی عنوان کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=11461
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها