• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

اخبار ویژه

تشکیل تعاونی اشتغال و تولید در ادارات فارس به همت شورای اسلامی استان فارس/ شوراهای اسلامی فارس به راه اندازی نهضتی از صنایع تبدیلی کمک کنند تبریک شوراها از سوی رئیس شورای اسلامی استان فارس برگزاری جلسه شورای اسلامی استان فارس با حضور استاندار فارس/ لزوم اختصاص ساختمان اداری برای شورای اسلامی استان فارس دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند

4

رصدهای میدانی مشکل‌گشای صنایع شده‌اند

  • کد خبر : 12765
  • 15 آبان 1400 - 17:06
رصدهای میدانی مشکل‌گشای صنایع شده‌اند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۸:۰۶ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ شناسه خبر: ۱۷۸۲۰۷۲ مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران: مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران گفت: بازدیدها و رصدهای میدان مشکل‌گشای صنایع شده‌ و ۸۰ درصد موانع واحدهای تولیدی از این طریق برطرف شده‌اند. به گزارش […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>

ساعت: ۱۸:۰۶
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
شناسه خبر: ۱۷۸۲۰۷۲

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران:

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران گفت: بازدیدها و رصدهای میدان مشکل‌گشای صنایع شده‌ و ۸۰ درصد موانع واحدهای تولیدی از این طریق برطرف شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون عطایی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: حضور و بازدید میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی مدت‌ها است در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی گفت: به‌دنبال حضور میدانی و با هدف احصاء مشکلات کارخانجات و واحدهای صنعتی، از همه ظرفیت‌ها برای حل مسائل استفاده می‌شود به طوریکه تاکنون قریب به ۸۰ تا ۸۵ درصد مشکلات واحدهای بازدید شده طی بازه زمانی ۱۸ ماهه اخیر برطرف شده‌اند.

 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازدیدهای میدانی مسوولان از واحدهای تولیدی این است که با حذف بروکراسی‌های اداری و کاغذبازی‌ها، بسیاری از مشکلات پس از دیدارهای چهره به چهره برطرف می‌شوند.

 

عطایی تاکید کرذد: یکی از اهداف و برنامه‌های کاری که با هدف تقویت تولید و رفع مشکلات این حوزه در دستور کار استانداری تهران قرار دارد، سرکشی از صنایع مختلف در سطح شهرستان‌های استان و تلاش در جهت رفع مشکلاتی مانند مسائل مالی، تسهیلاتی و تامین ارز است.

 

وی ادامه داد: پس از احصاء مشکلات واحدهای صنعتی تصمیماتی در سطوح استانی و ملی برای واحدهای مشابه و فعالان هر بخش از صنایع اتخاذ شده و رفع معضلات آن‌ها به صورت کلان و کلی دیده می‌شود.

 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران افزود: با توجه به استقرار و تمرکز بخش قابل توجهی از صنایع در استان تهران، یقینا کاستن از موانع و مسائل پیش پای حوزه تولید در این استان تاثیر مستقیم و اثرگذاری را در سطح کشور بر جای می‌گذارد.

 

عطایی با تاکید بر این‌که بخش قابل توجهی از دغدغه‌ها و مطالبات فعالان تولیدی و صنعتی قابل حل شدنی است، گفت: تاکنون قریب به ۸۰ تا ۸۵ درصد مشکلات شناسایی شده در واحدهای صنعتی و تولیدی استان تهران طی بازه زمانی ۱۸ ماهه اخیر، برطرف شده‌اند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به نقش تقویت تولید در بهبود بن‌مایه‌های اقتصادی، خودکفایی داخلی، اشتغالزایی و بهبود فضای کسب و کار، همه ظرفیت‌های استانی و ملی را برای حل بخشی از دغدغه‌ها و موانع پیش پای فعالان عرصه تولید به کار گرفته‌ایم.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=12765
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها