• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024

اخبار ویژه

تشکیل تعاونی اشتغال و تولید در ادارات فارس به همت شورای اسلامی استان فارس/ شوراهای اسلامی فارس به راه اندازی نهضتی از صنایع تبدیلی کمک کنند تبریک شوراها از سوی رئیس شورای اسلامی استان فارس برگزاری جلسه شورای اسلامی استان فارس با حضور استاندار فارس/ لزوم اختصاص ساختمان اداری برای شورای اسلامی استان فارس دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند

5

روز وزن‌کشی مسابقات جهانی، پیامک آمد که اخراج شده ام/ فرزندم تا ۲ سالگی من را به عنوان پدرش نمی‌شناخت!

  • کد خبر : 23994
  • 09 بهمن 1400 - 21:26
روز وزن‌کشی مسابقات جهانی، پیامک آمد که اخراج شده ام/ فرزندم تا ۲ سالگی من را به عنوان پدرش نمی‌شناخت!

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۷:۵۶ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ شناسه خبر: ۱۸۰۴۲۸۰ سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: روز وزن‌کشی مسابقات جهانی، برای من پیامک آمد که شما اخراج شدی! به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید باوفا سرمربی تیم فرنگی جوانان در خصوص وقفه دو ساله‌ای که در سرمربیگری […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>

ساعت: ۱۷:۵۶
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
شناسه خبر: ۱۸۰۴۲۸۰

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: روز وزن‌کشی مسابقات جهانی، برای من پیامک آمد که شما اخراج شدی!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید باوفا سرمربی تیم فرنگی جوانان در خصوص وقفه دو ساله‌ای که در سرمربیگری او در تیم ملی جوانان اتفاق افتاد، اظهار داشت: من بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ به عنوان مربی در کادرفنی رده‌های مختلف تیم ملی حضور داشتم و بعد از آن تا سال ۲۰۱۶ سرمربی تیم جوانان شدم. در تمام این مدت تمرکزم این بود که عملکرد مثبتی داشته باشم و غیر از این فکر دیگری نداشتم.

وی ادامه داد: روزی که آمدم می دانستم یک روزی هم خواهم رفت، این جایگاه برای هیچ کسی ماندگار نیست. سال ۲۰۱۹ که از مسابقات جهانی برگشتیم، تغییراتی در مدیریت فدراسیون کشتی اتفاق افتاده بود و نگرش مدیریت جدید، ایجاد تغییر در کادرفنی رده‌های پایه بود. من نسبت به این مسئله هیچ اعتراضی نکرده و بدون هیچ صحبت و مصاحبه‌ای رفتم. اتفاقا به استراحت هم نیاز داشتم و در این مدت تاحدودی دوری‌ چند ساله‌ام از خانواده جبران شد.

باوفا در پاسخ به این سوال که کرونا چقدر به کشتی پایه لطمه زده، خاطرنشان کرد: اگر برگردیم به سال‌های قبل بین ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ که قهرمان دنیا شدیم، در آن وقت پشتوانه‌های خوبی به کشتی تزریق شدند و کادرفنی تیم ملی هم توانست از پتانسیل موجود به نحو احسن استفاده کند. خروجی کار هم در همان مقطع این بود که همراه کادرفنی اتفاقات قشنگی را رقم زدیم. بعد از دو سال کرونا که در رده پایه کشتی کلا تعطیل شد، نوجوانان ما در جهانی پنجم شدند. مشخص است فاصله زیادی در کشتی پایه ایجاد شده و قطعا کار کردن سخت شده است. من در مسابقات قهرمان کشوری سال‌های قبل هم حضور داشتم، آن زمان حداقل در هر وزن ۴-۵ کشتی گیر نزدیک به هم داشتیم و دغذعه ای نبود ولی الان شرایط فرق کرده و کرونا پشتوانه‌های ما را کم کرده. البته در کل دنیا این اتفاق رخ داده و این کار را برای جمع کردن تیم سخت می‌کند.

این مربی مشهدی افزود: نسبت به مسابقاتی که ۸-۹ ماه پیش در سنندج برگزار شد و اولین مسابقه بعد از کرونا بود، در مسابقات کشوری اخیر شرایط بهتری داشتیم اما هنوز آن فاصله ایجاد شده، پر نشده و زمان می‌برد. نگاهم این نیست که کار را سخت جلوه دهم چون وقتی مسئولیتی را قبول کردم سعی می‌کنم با بهترین انرژی و توان کار را پیش ببرم. پتانسیل کشتی ما بالاست، کشتی گیران خوبی هم در مسابقات کشوری بودند، اما من به دنبال این هستم که به جای یکی دو کشتی‌گیر مدعی، در هر وزن ۵ کشتی‌گیر باکیفیت داشته باشیم که از بین آنها بتوانیم تیم بهتری را انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان فرنگی در خصوص جابه‌جایی زمان برگزاری مسابقات کشوری تصریح کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور ما قرار بود اواخر اسفند برگزار شود، تقویم را نگاه کردم و دیدم جام تختی اوایل اسفند برگزار می‌شود که یک تورنمنت خوب داخلی است. حیف بود جوانان در آن شرکت نکنند. به همین دلیل از فدراسیون کشتی درخواست کردیم که مسابقات انتخابی جوانان اوایل بهمن ماه برگزار شود که یکی دو تیم جوانان را در جام تختی محک بزنیم.

وی در خصوص معرفی کادرفنی تیم جوانان تاکید کرد: سعی می‌کنم از مربیان سازنده هم به صورت مقطعی در اردوها استفاده کنیم، این هم برای خودشان ایجاد انگیزه می‌کند و هم اینکه حضور مقطعی‌شان در اردوها باعث می‌شود به باشگاه‌شان لطمه نخورد. قبلا هم در اردوها این کار را انجام دادم و از مربیانی که کمتر دیده شده‌اند مثلا استان سیستان یا ایلام در اردو استفاده کردیم.

باوفا در مورد ماجرای عجیب اخراجش از شرکت گاز گفت: سال ۲۰۱۹ یک مقطعی فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد، خوشبختانه نامه هم زده بودند برای مرخصی و جواب هم گرفته بودند، اما یک سری در داخل خود شرکت گاز شیطنت کرده بودند و موضوع من را به کمیسیون تخلفات بردند. درست در روز وزن‌کشی مسابقات جهانی، برای من پیامک آمد که شما اخراج شدی. یعنی خودشان جلسه گذاشته بودند و به خاطر مقطعی که من در اردوی تیم ملی به عنوان سرمربی حضور داشتم، آنها حکم اخراج من را داده بودند و این درحالی بود که من تا دو سالگی فرزندم آنقدر درگیر اردوهای تیم ملی بودم که فرزندم پدربزرگش را پدر خطاب کرده و من را به عنوان پدرش نمی‌شناخت! همان وقت من واقعا تاسف خوردم که افرادی در این سیستم فعالیت می‌کنند که به جای نگاه ملی، بیشتر دارند تخریب می‌کنند.

سرمربی تیم جوانان که میهمان برنامه امروز (۹ بهمن) دایره طلایی بود، در خاتمه عنوان کرد: حضور در تورنمنت‌ها در رده سنی جوانان بیشتر از اردوهای طولانی مدت اثر می‌کند چون این بچه‌ها رو به پیشرفت هستند و حضور در مسابقه موجب رشد آنها می‌شود. علاوه بر شرکت در مسابقات بین‌المللی، به دنبال برپایی اردوی مشترک با بزرگسالان نیز هستیم.

انتهای پیام/


 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=23994
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها