• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

6
سید محمد حسینی

روز پرکار معاون پارلمانی رئیس جمهور در استان فارس

  • کد خبر : 5479
  • 14 اکتبر 2021 - 18:41
روز پرکار معاون پارلمانی رئیس جمهور در استان فارس
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور که به همراه آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت به استان شیراز سفر کرده، صبح امروز به شهرستان فسا رفت تا از نزدیک شاهد مسائل و مشکلات این شهرستان باشد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور که به همراه آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت به استان شیراز سفر کرده، صبح امروز به شهرستان فسا رفت تا از نزدیک شاهد مسائل و مشکلات این شهرستان باشد.

حسینی بعد از ورود به فسا از کارخانه لبنیات و زمین ورزشی فاز ۵ این شهرستان بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه سری هم به بیمارستان در حال تاسیس شهرستان فسا زد تا از نزدیک در جریان روند ساخت این بیمارستان قرار بگیرد.

حسینی در ادامه سفر خود به استان فارس، به استهبان رفت و ضمن حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای گرانقدر، از بیمارستان، مزرعه داتیک استهبان، تصفیه خانه فاضلاب شهرستان استهبان ، دانشکده علوم قرآنی استهبان و بیمارستان امام خمینی(ره) بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.
حسینی همچنین در این سفر با اقشار مختلف مردم به صورت صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه آبرسانی، تکمیل ایستگاه برق و ورزشگاه کارگری، تامین زمین و تسهیلات برای ساخت مسکن ارزان قیمت جوانان و… از مهم‌ترین مسائلی بود که که در این بازیدها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مسئولان شهر نیز مطالبات و مسائل خود را بیان کردند.

حسینی در ادامه به نی‌ریز سفر کرد و بعد از اینکه مورد استقبال مسئولان و جمعی از مردم قرار گرفت‌ از پروژه جاده سازی گردنه لایرز و روند ساخت این جاده بازدید کرد.

حسینی در ادامه از گردنه ایج و نی‌ریز، تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر، و بزرگراه نی‌ریز بازدید هم کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

بحث تکمیل بزرگراه نی‌ریز_سیرجان و روگذر ورودی ۳ نی‌ریز، احداث تصفیه خانه و شبکه انتقال آب، تخصیص آب از پروژه انتقال آب از خلیج فارس به نی‌ریز، احداث و تکمیل جاده نی‌ریز و حل مشکلات ارزی سیمان خاکستری نی‌ریز از مهم‌ترین مسائلی بود که در این بخش از سفر حسینی مطرح شد.

 در این سفر مسئولان مطالبات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه به شهرستان بختگان استان فارس رفت و در این منطقه هم از معدن سنگ مرمریت باقرآباد، دریاچه بختگان و بیمارستان امام هادی علیه السلام بازدید کرد.

بحث احیای دریاچه بختگان و حل مسائل و مشکلات ناشی از آن، بحث انتقال آب از سد چشمه عاشق و سد رودبال، احداث و راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی بختگان،  توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی و معدن، بحث نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان و…. از مهمترین مطالبات، مسائل و مشکلاتی بود که در سفر معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به بختگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بحث توسعه و احداث کتابخانه عمومی، توسعه و احداث فضای ورزشی، استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی و احداث مصلی نماز جمعه از جمله مطالبات مسئولان شهرستان بختگان از سید محمد حسینی بود.

گفتنی است ساعت ۱۹ امشب جلسه شورای اداری استان با حضور آیت الله رئیسی جهت بررسی گزارشات نمایندگان ویژه رئیس جمهور و بررسی مسائل استان تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

 


این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=5479
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها