• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

6

روند تکمیل پروژه متروی هشتگرد_قزوین تسریع شود/ مردم استان قزوین در انتظار تامین آب

  • کد خبر : 18999
  • 27 آبان 1400 - 15:01
روند تکمیل پروژه متروی هشتگرد_قزوین تسریع شود/ مردم استان قزوین در انتظار تامین آب

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست روح الله عباسپور در این جلسه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و بسیج مردمی پایه‌گذاری و پیروز شد، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس زمانی که بسیج مردمی به فرماندهی سپاه در کنار نیروهای ارتش شکل گرفت، رویکرد جنگ از حالت دفاعی به تهاجمی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

روح الله عباسپور در این جلسه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و بسیج مردمی پایه‌گذاری و پیروز شد، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس زمانی که بسیج مردمی به فرماندهی سپاه در کنار نیروهای ارتش شکل گرفت، رویکرد جنگ از حالت دفاعی به تهاجمی تغییر مسیر داد و به برکت حضور مردم، توفیقات بزرگی برای کشور حاصل شد.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با اشاره به اینکه توفیقات امروز سوریه به برکت حضور نیروهای بسیج بود، بیان کرد: امروز بسیج مردمی صرفا به جغرافیای ایران اسلامی محدود نشده چراکه خدمات آن در عرصه بین‌المللی و جهانی الگوی بی‌بدلیل است.
 

پیروزی منطقه به واسطه ترویج تفکر بسیجی است
 

عباسپور ادامه داد: زمانی که موضوع سوریه پیش آمد شهید سردار سلیمانی مردم را در آن منطقه بسیج کرده و تفکر بسیجی را سرلوحه خود قرار دادند.
 

وی تصریح کرد: امروز برای ارائه فعالیت‌های ارزشمند به مردم باید روحیه بسیجی را در تمام ادارات و دستگاه‌ها حکم کنیم و مسئولان فرهنگ بسیجی را الگوی خود قرار دهند.
 

این مقام مسئول ابراز کرد: حرکت جهادی و انقلابی زمانی در جامعه محقق می‌شود که روحیه و فرهنگ بسیجی در آن جامعه حاکم باشد و امروز امنیت و آرامش به واسطه حضور نیروهای بسیجی در مقاطع حساس در جامعه محقق شده است.

 

در خدمت به مردم ممیزی نداشته باشیم
 

عباسپور گفت: زمانی که در یک بازه زمانی دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور بود، نیروهای ۱۰ هزار نفری بسیج به میدان آمده و امنیت و آرامش را برقرار کردند و بسیجیان قزوین از این قاعده مستثنی نیستند.
 

لطف‌الله سیاهکلی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در ادامه این جلسه اظهار کرد: قزوین نیازمند توجهات ویژه بوده و لازم است چند موضوع مهم در استان به صورت جدی پیگیری و اجرا شود که از استاندار انتظار داریم حل موضوعات مردم قزوین را تعیین تکلیف کند.
 

وی با بیان اینکه قزوین به عنوان استان پرآب تشنه است، عنوان کرد: تامین آب شرب و کشاورزی از عمده مشکلات جدی استان است چراکه باوجود منابع آب اما مدیریت آن را در اختیار نداریم.
 

 

تامین آب استان قزوین تعیین تکلیف شود
 

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تامین آب شرب از ده‌ها سال گذشته به مردم وعده داده شده اما نتیجه‌ای حاصل نشده است؛ رایزنی‌هایی در این خصوص صورت گرفته و انتظار داریم اجرای آن تسریع شود.
 

سیاهکلی ادامه داد: در این دوره که استاندار جدید با نمایندگان هم طیف است انتظار همکاری بیشتری داریم و در خدمت به مردم نباید ممیزی نداشته باشیم چراکه باور داریم شهروند جمهوری اسلامی مستحق بهره‌مندی از خدمات نظام است.
 

وی عنوان کرد: استان قزوین به واسطه همجواری با استان گیلان و بندرانزلی باید به بندر خشک تبدیل شود زیرا ظرفیت لازم را در این بین دارد و بارانداز شهر انزلی است.

 

پروژه هشتگرد_قزوین تسریع یابد
 

این مقام مسئول تاکید کرد: ادامه پروژه متروی هشتگرد به قزوین نیازمند توجه بیشتر است و استاندار کمک کند این پروژه با سرعت بیشتری پیش رود.
 

سیاهکلی اذعان کرد: نداشتن فرودگاه  چالش دیگر استان است و تاکید داریم که امروز فرودگاه مهرآباد مشکلات جدی دارد و ما در منطقه الله آبادآبیک می توانیم بهترین نقطه را برای ایجاد یک فرودگاه مناسب طراحی کنیم.
 

وی در پایان گفت: باوجودی که قزوین مستعد پشتیبان سایر استان‌های کشور بوده اما در حوزه اقتصاد عملکرد نامناسبی صورت گرفته است و باید در این زمینه تلاش مضاعف توسط مسئولان انجام شود.
 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=18999
   

برچسب ها

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها