• امروز : جمعه - ۵ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Friday - 26 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست

18

رکورد جدید در فوتبال ایران با شعار مدیران باشگاه‌ها/ برکناری ۳ مربی در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر

  • کد خبر : 13052
  • 16 آبان 1400 - 9:51
رکورد جدید در فوتبال ایران با شعار مدیران باشگاه‌ها/ برکناری ۳ مربی در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تنها ۴ هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته اما اتفاقاتی در کادر فنی تیم ها رقم خورده که در هیچ کجای جهان شاهد آن نیستیم. در این ۴ هفته ابتدایی رضا مهاجری (بعد از هفته اول) فیروز کریمی و عبدالله ویسی بعد از […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تنها ۴ هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته اما اتفاقاتی در کادر فنی تیم ها رقم خورده که در هیچ کجای جهان شاهد آن نیستیم.

در این ۴ هفته ابتدایی رضا مهاجری (بعد از هفته اول) فیروز کریمی و عبدالله ویسی بعد از هفته چهارم از سمت خود کنار رفتند و این رویه نشان می‌دهد مدیران فوتبالی و ورزشی کشور چقدر در انتخاب‌های خود شتابزده عمل می‌کنند.

حمیدرضا گرشاسبی که مدیری با سابقه است در نشست خبری چند هفته قبل خود مدعی شد زمانی با عبدالله ویسی قرارداد بست که منتظر پاسخ نکونام بود.

وی ادعا کرد: شرایط‌مان مثل بازی شطرنج بود و اگر غفلت می‌کردیم کیش و مات می‌شدیم. از آن جا که خواسته بیشتر مردم خوزستان به کارگیری سرمربی بومی بود، قرعه به نام ویسی رقم خورد. وقتی با ویسی تماس گرفتیم برای حضور در جلسه حاضر شود، او گفت در حال رفتن برای بستن قرارداد با تیم دیگری است که تیم مطرحی هم بود ولی گفت عشقش خوزستان است و من حتی به او گفتم اگر در جلسه حاضر شدی و به توافق نرسیدیم، نگویی که آن تیمی که قرار بود با او قرارداد ببندم را از من گرفتید که او گفت خوزستان را ترجیح می‌دهم و می‌خواهم یک بار دیگر خودم را اثبات کنم. زمانی که در جلسه حاضر شد به او گفتم سه روز دیگر منتظر نکونام می‌مانیم و اگر نیامد با شما قراردادت را نهایی می‌کنیم که در نهایت ویسی سرمربی تیم شد و قرارداد سفید را امضا کرد که چنین رفتاری برای هیات مدیره هم عجیب بود.

مدیرعامل فولاد که خوشحال از انتخاب ویسی بود فقط چهار هفته پای سرمربی تیمش ایستاد آن هم در حالی که فولاد از ۲ بازی گذشته خود ۴ امتیاز گرفته بود.

دیگر باشگاهی که بعد از ۴ هفته سرمربی اش را کنار گذاشت تراکتور بود.این باشگاه بعد از آنکه کمالوند تیم را مهیای لیگ بیست و یکم کرد شبانه فیروز کریمی را به تبریز فراخواند اما مثل روند سالهای گذشته باز هم بعد از مدتی کوتاه دست به تغییر در کادر فنی زد.

جمشید نظمی مدیرعامل تراکتور بعد از شکست هفته اول این تیم مقابل گل‌گهر گفته بود: ما پیش‌بینی کرده ایم تیم ها همیشه در هفته‌های اول نوسان دارند و ان‌شاءالله از هفته های آینده که تیم را کامل تر در اختیار داریم نتایج بهتری می‌گیریم. با اظهارات نظمی و البته مشکلات وی با چند بازیکن بعد از دیدار با پیکان در نهایت فیروز کریمی محترمانه از هدایت تراکتور برکنار شد.

اما باشگاه سوم پدیده است که تنها یک هفته به پای مهاجری ایستاد. مهاجری که جایگزین رحمتی شده بود فقط یک هفته آن هم از روی سکوها نماینده مشهد را هدایت کرد و بعد از اتفاقات عدم سفر تیم به رفسنجان، باشگاه پدیده میثاقیان را جایگزین وی کرد که در آنجا هم حواشی زیادی ایجاد شد.

سوال اینجا است چرا باشگاه‌ها مربیان را با سروصدای فراوان و تعریف‌های کاملا نمایشی در ابتدای فصل جذب می‌کنند اما در نهایت فقط ۴ هفته به آنها فرصت می‌دهند؟ به نظر می‌رسد باشگاه‌هایی مثل فولاد و تراکتور که با سابقه هستند و هواداران خاص خود را دارند قبل از انتخاب مربیان، برنامه‌های کوتاه و بلند مدت آنها را   مورد بررسی قرار می‌دهند که اگر این برنامه ها بررسی نشده قطعا قصور از مدیران این باشگاه‌ها است و اگر هم بررسی شده چرا باید فقط ۴ هفته به آنها فرصت داده شود؟

انتهای پیام/

 

 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13052
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.