• امروز : جمعه - ۵ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Friday - 26 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس

34

ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد قشم تشکیل جلسه داد/ اعلام هشدار جوی و دریایی سطح نارنجی در قشم

  • کد خبر : 22554
  • 08 دی 1400 - 9:10
ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد قشم تشکیل جلسه داد/ اعلام هشدار جوی و دریایی سطح نارنجی در قشم

به گزارش طلوع سیاست، به گزارش خبرآنلاین از قشم، محرم بهاروند با اشاره به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان هرمزگان مبنی بر هشدار جوی و دریایی سطح نارنجی عنوان داشت: باتوجه به تجربه بارندگی سال‌های قبل، استفاده از توان همه نهادهای مرتبط در کنار یکدیگر برای مدیریت بحران احتمالی لازم است.  وی بر مدیریت ساختارمند […]

به گزارش طلوع سیاست،

به گزارش خبرآنلاین از قشم، محرم بهاروند با اشاره به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان هرمزگان مبنی بر هشدار جوی و دریایی سطح نارنجی عنوان داشت: باتوجه به تجربه بارندگی سال‌های قبل، استفاده از توان همه نهادهای مرتبط در کنار یکدیگر برای مدیریت بحران احتمالی لازم است. 

وی بر مدیریت ساختارمند مجموعه امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم تأکید کرد و گفت: خوشبختانه حدود یک ماه از آغاز عملیات لایروبی کانال‌ها می‌گذرد و ساخت کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی سطح شهر قشم نیز تا حدودی فشار ناشی از بارندگی‌ها و جاری شدن سیلاب‌ها را کاهش می‌دهد.

به گفته بهاروند، نقاط کلیدی شهر قشم شامل میدان پاسداران، سه‌راه مخابرات و محله چابهار با نظارت تیم‌های امداد، در حال دیوارچینی با کیسه‌های ماسه هستند و در هرکدام از این مناطق نیز تجهیزات و ماشین‌آلات لازمی همچون، لودر و پمپ‌های تخلیه آب در حال استقرار است.

مدیر ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تقدیر از شهرداری، آتش‌نشانی و سایر ارگان های مرتبط افزود: سالن‌های ورزشی شهر قشم نیز در صورت وقوع سیلاب، آماده ارائه خدمت به ساکنان و گردشگران هستند.

یادآور می‌شود، طی اعلام اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، سامانه بارشی از روز چهارشنبه هشتم تا دوشنبه ۱۳ دی‌ماه وارد استان شده و شدت آن در روزهای جمعه تا دوشنبه بیشتر خواهد بود. در این رابطه هشدار جوی و دریایی سطح نارنجی اعلام‌شده و پیشنهاد می‌شود گردشگران مهمان در جزیره قشم از نصب چادر در این مدت خودداری کنند و در صورت لزوم سفر به قشم، از خدمات هتلینگ و بومگردی ها استفاده نمایند.

لزوم اعمال تمهیدات لازم در ترددهای جاده‌ای با توجه به بارش شدید باران و آب‌گرفتگی معابر عمومی، ممانعت و جلوگیری از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات، توقف هرگونه فعالیت دریایی، به‌ویژه تفریحات دریایی با شناورهای سبک با توجه به طوفانی شدن دریا از اخطارهای عمومی ارائه‌شده توسط اداره کل هواشناسی استان هرمزگان به مردم است.

گفتنی است، اعلام هشدار سطح زرد به معنی آگاهی و اقدام در صورت نیاز، سطح نارنجی به معنی اقدام ضروری و هشدار قرمز به معنی اقدام فوری می‌باشد.

۴۶

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=22554
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها