• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

سرمایه‌گذاران برای فعالیت در آذربایجان‌غربی دعوت شوند/ تفکر و روحیه بسیجی در تمام عرصه ها حاکم شود

  • کد خبر : 19320
  • 28 آبان 1400 - 13:41
سرمایه‌گذاران برای فعالیت در آذربایجان‌غربی دعوت شوند/ تفکر و روحیه بسیجی در تمام عرصه ها حاکم شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۴:۴۱ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ شناسه خبر: ۱۷۸۵۵۰۷ در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های آذربایجان‌غربی عنوان شد؛ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۴:۴۱
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
شناسه خبر: ۱۷۸۵۵۰۷

در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های آذربایجان‌غربی عنوان شد؛

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

سرمایه‌گذاران برای فعالیت در آذربایجان‌غربی دعوت شوند

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: مسوولان باید همت خود را بر رفع موانع تولید در استان به کار گیرند تا تولید داخل تقویت شده و زمینه‌های تولید و اشتغال جوانان فراهم شود.

وی با بیان اینکه بسیج براساس اتفاقات زمان در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته و لازم است که این حضور تداوم یابد، افزود: بسیج بزرگ‌ترین دستاوردی بود که امام راحل آن را ایجاد کرد که بسیج همیشه در کشور نقش اساسی داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان باید از ظرفیت نخبگان برای حل معضلات کشور استفاده کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: مسوولان هم باید به وظایف خود درباره نخبگان عمل کنند، هم جوان نخبه باید در قبال مسائل کشور احساس مسئولیت کنند.

تفکر و روحیه بسیجی در تمام عرصه ها حاکم شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و بیان شاخصه های بسیج، اظهار کرد: اخلاص در عمل، خدامحوری، حضور همیشه در صحنه و در تمام میادین از جمله مهم ترین شاخصه های بسیج و بسیجیان است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه امروز باید بسیج و روحیه بسیجی در تمام عرصه ها حاضر باشد، افزود: امروز دشمن بر روی مسائل اقتصادی برنامه ریزی می کند و لذا بسیج باید در این عرصه نیز ورود پیدا کرده و برای خنثی سازی توطئه های دشمنان متمرکز شود.

حسن زاده با تاکید بر اینکه مسئولان باید روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی داشته و موانع و مشکلات را برطرف نمایند، تصریح کرد: باید مانع از فرار سرمایه گذاران شد و دست به دست هم داد تا شاهد رونق اقتصادی و فرهنگی شهر و استان و کشور خود باشیم.

امام جمعه میاندوآب در ادامه‌ با اشاره به گذشت ۱۰۰ روز از آغاز به کار دولت سیزدهم، اظهار کرد: دولت مردمی در این ۱۰۰ روز رویکرد سیاست خارجی موفق داشته و باعث آزادسازی بخشی از پول های بلوکه شده و این رویکرد سبب تسلیم قدرت های زیاده خواه نیز شده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن رویکرد فرهنگی دولت سیزدهم و حضور میدانی رئیس جمهور و بررسی مسائل و مشکلات در سفرهای استانی از نزدیک، افزود:در کنار این مسائل، برخی موضوعات هستند که لازم است دولت سیزدهم بر روی آن متمرکز شده و به سرعت و با قاطعیت، گرانی های بی رویه و بی منطق را کنترل کند و این توقع و خواسته مردم است.

حسن زاده با اشاره به افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان، تصریح کرد: دولت باید اقتدار خود را در مقابل ایران خودرو و سایپا نشان داده و این قیمت ها را مدیریت کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در بخش مسکن قدم های مثبت و خوبی برداشته شده است، گفت: امروز اعتماد و امید مردم در جامعه افزایش یافته است و برای اینکه این امید روز به روز افزایش یابد، باید مسئولان انقلابی و جهادی شبانه روز تلاش کرده و به فکر تحقق وعده ها باشند.

حسن زاده با تاکید بر پرهیز از دو صدایی و چند صدایی، تصریح کرد: نباید در مسائل مهم بخصوص مسائل اقتصادی شاهد دو و یا چند صدایی در کشور باشیم.

وی افزود: دولت باید با اقتدار در این دوران به پیش رفته و مردم نیز قطعا از دولت خدمتگزار حمایت می کنند و پیشتیبان دولت مردمی هستند.

دولت سیزدهم نشان داده، “دولت در میدان” است

امام جمعه پلدشت در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم افزود: امتیاز مهم و اساسی دولت کنونی نگاه‌های انقلابی و رویکرد‌های صحیح رییس جمهور و اعضای دولت در عرصه سیاست خارجی است.

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی افزود: دولت سیزدهم در همین سه ماه نشان داده است، “دولت در میدان” است و از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است.

 وی گفت: دشمن درصدد است نگذارد امید به وجود آمده در مردم به شرایط جدید پایدار بماند؛ استکبار رسانه‌ای در صدد است با این تحرکات و عملیات با برهم ریختن سیستم عصبی جامعه قوای سه‌گانه و مسئولان کشور را از کار و اقدام‌های اساسی باز دارد و جامعه را به سمت التهاب و تنش سوق دهد و راهکار مقابله با این جریانِ “رسانه پایه” و اغواگر، “جهاد تبیین” است.

 انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=19320
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها