• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

سفیر آمریکا: حتی بعد از توافق هم دست اسرائیل در قبال ایران بسته نخواهد بود

  • کد خبر : 25574
  • 12 فروردین 1401 - 17:04
سفیر آمریکا: حتی بعد از توافق هم دست اسرائیل در قبال ایران بسته نخواهد بود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سفیر آمریکا در اراضی اشغالی مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی در صورت حصول توافق در وین هم می‌تواند هر اقدامی علیه ایران انجام دهد. به گزارش ایسنا، به نقل از تایمز اسرائیل، تام نایدز، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی روز پنج‌شنبه ادعا کرد که رژیم صهیونیستی حتی در […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

سفیر آمریکا در اراضی اشغالی مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی در صورت حصول توافق در وین هم می‌تواند هر اقدامی علیه ایران انجام دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از تایمز اسرائیل، تام نایدز، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی روز پنج‌شنبه ادعا کرد که رژیم صهیونیستی حتی در صورت حصول توافق در وین با محدودیت‌های آمریکایی مبنی بر عدم اقدام علیه ایران مواجه نخواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی در این خصوص که “آیا ایالات متحده انتظار دارد اسرائیل در صورت حصول توافق با ایران در وین، ساکت بنشیند و اقدامی انجام ندهد؟” گفت: قطعا نه. ما کاملا در اینباره شفاف بوده‌ایم. اگر ما به توافقی برسیم، دست اسرائیلی‌ها بسته نخواهد بود. اگر به توافق نرسیم هم قطعا دست اسرائیلی‌ها بسته نیست. اسرائیل می‌تواند هرگونه اقدام لازم را برای حفاظت از کشورش انجام دهد.

سفیر آمریکا در ادامه بیان کرد: رئیس‌جمهور هرچه در توان داشته باشد انجام خواهد داد تا از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای اطمینان حاصل کند. واضح است که ما می‌خواهیم این کار را از طریق کانال‌های دیپلماتیک انجام بدهیم.

وی درخصوص پیشرفت مذاکرات وین نیز گفت: اسرائیلی‌ها کاملا می‌دانند که چه خبر است. نمی‌گویم که آن‌ها لزوما همیشه از این مسئله خوششان می‌آید اما هیچ پنهان کاری نیست.

این مقام آمریکایی از پاسخ مستقیم به این سوال که “آیا نام سپاه پاسداران به عنوان بخشی از احیای برجام از لیست گروه‌های تروریستی خارج خواهد شد؟” طفره رفت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25574
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها