• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

سوءقصد مشکوک به جان الکاظمی تلاشی مذبوحانه برای فتنه علیه مقاومت است

  • کد خبر : 13575
  • 17 آبان 1400 - 10:55
سوءقصد مشکوک به جان الکاظمی تلاشی مذبوحانه برای فتنه علیه مقاومت است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست امیرمحمد کولانی دبیر واحد بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: تلاش اخیر برای ترور الکاظمی، نخست وزیر عراق بیش از آنکه یک حادثه امنیتی باشد، یک اتفاق مشکوک به نظر می‌رسد و گویا تلاشی مذبوحانه جهت اعمال فشار بر […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

امیرمحمد کولانی دبیر واحد بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: تلاش اخیر برای ترور الکاظمی، نخست وزیر عراق بیش از آنکه یک حادثه امنیتی باشد، یک اتفاق مشکوک به نظر می‌رسد و گویا تلاشی مذبوحانه جهت اعمال فشار بر گروه های مقاومت است.

وی ادامه داد: به نظر ما فتنه جدیدی که در حال  وقوع است بدنبال تکمیل پازل خلع ید گروه سیاسی و جهادی مقاومت عراق از عرصه قدرت این کشور است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مصطفی الکاظمی بنابر آن سبقه ای که دارد، سعی می کند با مظلوم نمایی و مقصر جلوه دادن مقاومت جایگاه خود را مستحکم و عرصه را بر جریان رقیب تنگ کند، غافل از اینکه هم محور مقاومت و هم جامعه عراقی این بازی از پیش طراحی شده را به خوبی می شناسند.

کولانی ادامه داد: پس از برگزاری شبهه برانگیز انتخابات پارلمانی اخیر عراق پیکان انتقادات به سوی دولت کاظمی هدف گیری شد، اعتراضات گسترده و مسالمت آمیزی برپا شد و دولت کاظمی با نهایت وقاحت پاسخ این اعتراضات را با گلوله داد؛ واهمه از رأی کمیته حقیقت یاب که برای بررسی کشته شدن تعدادی از معترضان در جمعه اخیر تشکیل شده بود و ترس از ادامه اعتراضات به دولت عراق و همچنین تلاش برای منگنه کردن جریان مقاومت پشت پرده حمله دیشب است.

وی افزود: واکنش سریع برخی عناصر و گروه‌های غرب‌گرا به حمله پهپادی به منزل کاظمی و اتهام به گروه‌های مقاومت به دست داشتن در این حادثه، موضوع دیگری است که ابهامات این رخداد اضافه می شود. عدم فعالیت پدافند آمریکایی سی رام (c-ram) که در سفارت این کشور در بغداد مستقر است و با کوچکترین تحرکی در آسمان پایتخت عراق واکنش نشان می‌دهد نیز از موضوعاتی است که به ابهامات موجود در این رخداد دامن می‌زند.

دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در هر حال این اقدام بسیار مشکوک در اتهام زنی به مقاومت عراق را می توان ادامه تلاش ها برای بی ثبات سازی این کشور تعریف کرد. پشت پرده این عمل هرچه باشد از جانب جمهوری اسلامی ایران محکوم و قابل پیگرد است؛ امید است با تشکیل دولتی مقتدر و مستقل در عراق از این پس شاهد ثبات، آرامش و زندگی مسالمت آمیز گروه های مختلف و متعهد به ثبات و امنیت عراق باشیم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13575
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.