• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

سکوت مدافع استقلال شکست/ از دلیل تصمیم مجیدی و شاگردی قلعه‌نویی تا آرزوی پوشیدن دوباره پیراهن آبی

  • کد خبر : 14104
  • 18 آبان 1400 - 10:59
سکوت مدافع استقلال شکست/ از دلیل تصمیم مجیدی و شاگردی قلعه‌نویی تا آرزوی پوشیدن دوباره پیراهن آبی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیداحمد موسوی بعد از حدود یک ماه کشمکش با استقلال سرانجام از این تیم جدا شد. این بازیکن که در فصل گذشته به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه شد، بعد از مدت‌ها سکوت به تشریح دلایل جدایی‌اش از استقلال پرداخت و البته گلایه‌هایی را […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیداحمد موسوی بعد از حدود یک ماه کشمکش با استقلال سرانجام از این تیم جدا شد. این بازیکن که در فصل گذشته به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه شد، بعد از مدت‌ها سکوت به تشریح دلایل جدایی‌اش از استقلال پرداخت و البته گلایه‌هایی را از افرادی که او را قضاوت کردند مطرح کرد اما در نهایت مدعی شد که خاطره حضور در استقلال را فراموش نمی‌کند و امیدوار است باز هم روزی به این تیم برگردد.

گفت‌وگوی خبرنگار فارس با مدافع جدید گل‌گهر را در زیر می‌خوانید:

فارس: سرانجام از استقلال جدا شدی؟

بله، دوست نداشتم جدا شوم اما روز آخر نقل و انتقالات اتفاقاتی افتاد که حس کردم باید تصمیم جدیدی بگیرم. منتظر بودم تا یک پیشنهاد خوب به دستم برسد، پیشنهادی که آینده فوتبالی‌ام را تحت تأثیر قرار ندهد. در این مدت پیشنهاداتی داشتم اما آنها از لحاظ فوتبالی باب میلم نبود البته سختی‌های زیادی کشیدم، تمرینات زیادی انجام دادم و منتظر ماندم تا یک پیشنهاد خوب به دستم برسد که در نهایت با باشگاه گل‌گهر به توافق رسیدم.

فارس: می‌گفتند با استقلال لجبازی کرده‌ای و می‌خواهی این تیم بازیکن خارجی نگیرد واقعا چنین تصمیمی داشتی؟

اصلا و ابداً.باید اشاره کنم استقلال از نظر جذب بازیکن مشکلی نداشت. کادر فنی از همان ابتدا می‌خواست جلالی را از فهرست تیم خارج کند چون جلالی تا چند ماه شرایط بازی کردن ندارد. او یکی از دوستان خوب من است ولی مشخص بود  چون نمی‌تواند بازی کند او را از فهرست خارج می‌کنند.فکر می‌کنم دیروز هم مراسمی برگزار شد و مدیران استقلال در آن اشاره کردند با بازیکن خارجی سوم هنوز مذاکره‌ای صورت نگرفته و کسی مدنظرشان نیست. همه این‌ها نشان می‌دهد باشگاه مشکل جای خالی نداشت. حالا هم که من رفتم این گوی و این میدان، ان‌شاءالله که استقلال بازیکن مدنظرش را جذب کند. البته این وسط از یکسری‌ها ناراحت هستم.

فارس: از چه کسانی؟

من یک بازیکن فوتبال هستم و زندگی‌ام از این راه می‌گذرد. دو روز به پایان نقل و انتقالات به من اعلام کردند تو را نمی‌خواهیم، شما خودتان را جای من بگذارید، چه کار باید می‌کردم؟ من بازیکنی نیستم که آویزان کسی باشم. پیشنهاد مالی بسیار خوبی داشتم که دو برابر استقلال بود اما به خاطر اینکه فوتبالم زنده بماند و با یک انتخاب اشتباه سال‌های بعدم را خراب نکنم منتظر ماندم. اصلاً تصمیم به جدایی از استقلال نداشتم چون صادقانه بگویم این تیم را از بچگی دوست داشتم. در این مدت خیلی بی‌احترامی دیدم. از خیلی‌ها، اما با وجود اینکه قضاوت شده‌ام از کنار مسائل گذشتم. می‌توانستم قراردادم را فسخ نکنم و در استقلال بمانم و حتی غرامت بگیرم اما این کار را هم انجام ندادم که خدایی ناکرده استقلال ضربه نخورد.

من می‌دانستم این روزها گذرا است و به هر حال همه چیز تمام می‌شود. اما از یک طرف می‌دیدم که یک عده‌ای می‌گویند تو می‌خواهی به استقلال ضربه بزنی و یک عده هم می‌گویند موسوی نمی‌خواست استقلال بازیکن خارجی بگیرد. این‌ها همه من را اذیت کرد اما حالا که همه چیز تمام شده و باز هم تأکید می‌کنم اگر استقلال بازیکن خارجی می‌خواهد حالا می‌تواند خیلی راحت این کار را انجام بدهد خوشبختانه مدیران باشگاه هم تأکید کردند که فعلاً بازیکن خارجی مدنظرشان نیست. پس مشخص شد من دروغ نگفتم.

فارس: این که راهی گل‌گهر شدی هم حرف و حدیث درست کرد؟

خدای آن بالا سر شاهد است تا روز آخر نقل و انتقالات هیچ پیشنهادی از گل‌گهر نداشتم. همه این داستان‌هایی که درست می‌کنند ساختگی است. دقیقا در ساعت‌های پایانی نقل و انتقالات بود که مدیر برنامه‌هایم تماس گرفت و گفت باشگاه گل‌گهر به تو پیشنهاد داده است. من به این خاطر که آقای قلعه‌نویی در این تیم حضور دارد و البته نسبت به من حسن نیت فنی دارد تصمیم گرفتم به این تیم بروم. خوشبختانه او به فوتبال من اعتقاد دارد و وقتی به من پیغام دادند تصمیم گرفتم از استقلال جدا شوم.قلعه‌نویی کسی است که دوست ندارد شخصیت بازیکنان خرد شود و همواره از او به عنوان اسطوره استقلال یاد می‌شود. منِ بازیکن وقتی می‌بینم چنین مربی خواستار جذب من است نمی‌توانم نه بگویم و به همین دلیل احساس کردم در گل‌گهر می‌توانم از نظر فنی خودم را در سطح بالا حفظ کنم و به این تیم پیوستم.شاید اگر گل‌گهر سیرجان همان زمانی که مسؤولان استقلال به من اعلام کردند می‌خواهند نامم را از لیست خارج کنند به من پیشنهاد می‌کرد همان روز راهی این تیم می‌شدم.

فارس: در این مدت با فرهاد مجیدی صحبت نکردی؟

چرا، در چند نوبت این اتفاق افتاد و با هم صحبت کردیم. آقای بیژن طاهری هم شاهد صحبت‌‌های ما بود. خود آقای مجیدی چند بار گفت که من نه مشکل فنی دارم و نه اخلاقی فقط لیست تیمم جا ندارد و می‌‌خواهم مسأله را حل کنم. همانطور که توضیح دادم من هم به دنبال این بودم که تصمیمی بگیرم تا فوتبالم در سال‌های آینده ضربه نخورد.

فارس: گفته می‌شود از هوادار پیشنهاد داشتی و حتی پرسپولیس صحت دارد؟

 از آقایان منصوریان و عنایتی به خاطر حسن نیتی که به من داشتند تشکر می‌کنم و از آنها ممنون هستم. به آقایان آجرلو، پرویز مظلومی و خسرو حیدری هم زنگ زدم و از آنها رخصت گرفتم. در مورد پیشنهادات دیگر هم بهتر است صحبتی انجام نشود هر چه بوده تمام شده و رفته.

فارس: آیا از استقلال بابت جدایی و شرایطی که به وجود آمد غرامت گرفتی؟

نه، اینگونه نیست من از سال گذشته مطالباتی دارم و از امسال هم همینطور اما نشستیم و توافق کردیم. تا الان هم حتی یک هزار تومانی نگرفتم.من آرزویم این است دوباره پیراهن آبی بپوشم، خیلی ها فکر کردند من قصد دارم لجبازی کنم ولی کسی که تیمش را دوست دارد به فکر پول و غرامت و این حرف‌ها نیست. این را از مدیریت باشگاه هم می‌توانید سوال کنید که چه رفتاری کردم و چگونه جدا شدم.

فارس:، صحبت خاصی مانده که انجام نداده باشی؟

سال گذشته که به استقلال آمدم پیشنهادات خوبی داشتم اما همان زمان گفتم علاقه‌ام به استقلال دلیل حضورم در این تیم بود الان هم از هواداران استقلال ممنونم و شاید یک عده محدود من را قضاوت کرده‌اند اما از خیلی از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت به من روحیه می‌دادند و در کنارم بودند پیام‌های آنها دلگرمی من بود و هیچ وقت آنها را فراموش نخواهم کرد. اگر فکر می‌کنند اذیتشان کردم از آنها حلالیت می‌طلبم و امیدوارم که من را ببخشند.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=14104
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.