• امروز : جمعه - ۵ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Friday - 26 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس

35

سیدجلال حسینی: نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود/ فشار زیادی روی گل‌محمدی است

  • کد خبر : 25252
  • 29 اسفند 1400 - 14:57
سیدجلال حسینی: نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود/ فشار زیادی روی گل‌محمدی است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سرمربی این تیم فشارهای زیادی را تحمل می‌کند. سید جلال حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارزیابی‌اش از پرسپولیس در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: هر سال چندین بازیکن از جمع ما جدا می‌شوند و بر خلاف برخی تیم‌ها نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. ما نتوانستیم بازیکن […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سرمربی این تیم فشارهای زیادی را تحمل می‌کند.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارزیابی‌اش از پرسپولیس در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: هر سال چندین بازیکن از جمع ما جدا می‌شوند و بر خلاف برخی تیم‌ها نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. ما نتوانستیم بازیکن خارجی خوب بگیریم. ما دو بار به فینال آسیا رفتیم و حدود ۷ میلیون دلار درآمدزایی کردیم اما اجازه ندادند تقویت شویم و ما هر سال ما را ضعیف‌تر کردند. ما امسال در لیگ قهرمان شدیم و بعد سه نفر از بهترین بازیکنان ما جدا شدند و با همین شرایط به مصاف الهلال رفتیم که برای قهرمانی بسته شده بود. آنها حتی برنامه‌ریزی کرده بودند که بازی‌ها در کشور خودشان برگزار شود. با همه این شرایط بازیکنان ما تلاش کردند اما به هر حال نشد.

وی افزود: ما در چند سال اخیر مشکلات مالی داشتیم. پارسال یک ریال به ما پاداش ندادند و گفتنن اجازه نداریم پاداش بدهیم. متاسفانه کسانی دیگر برای تیم ما تصمیم می‌گیرند و دستور می‌دهند. کسی که مدیرعامل است بدون اجازه نمی‌تواند پولی بیارود. در خیلی از باشگاه اعضای هیات‌مدیره ثروتمند دارند که برایشان خرج می‌کنند اما ما چنین شرایطی نداشیتم و نتوانسیتم بازیکن خارجی خوب جذب کنیم. هر بازیکن خارجی هم آمد، نمی‌گذاشتند بماند. پولش را به موقع نمی‌دادند و بازیکن هم می‌رفت. ما سال‌هاست می‌گوییم برخوردهایی که با پرسپولیس می‌کنید درست نیست. تیمی که به فینال آسیا می‌رود را ضعیف‌تر کردید. همه مشکلات ما پشت قهرمانی‌ها و بردها پنهان می‌شد. من همان موقع هم می‌گفتم که این‌ها برای سال‌های بعد برنامه دارند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی داربی۹۸ هم گفت: متاسفانه وقتی داور بازی را تغییر می‌دهند و اجازه نمی‌دهند کسی حرف بزند، همین می‌شود. در زمان تعویض سریع آماده شدم وارد زمین شوم. حتی روی ساق‌بندم هم چسب نزده بود و سریع آمدم کنار زمین به به زمین بیایم. زمانی که کنار زمین بودم، آقای زاهدی‌فر (داور چهارم) از من می‌پرسد آیا برگه تعویض داده‌اند؟ که من می‌گویم وقتی کنار زمین هستم حتما برگه تعویض را داده‌ایم که آماده ورود به زمین شده‌ام.

او درباره یحیی گل محمدی هم گفت: او فشار زیادی را تحمل می‌کند. هر کسی چنین فشاری تحمل کند برایش سخت می‌شود. هر سال تیم را ضعیف می‌کنند و یک مربی هم تا یک جایی توان دارد. مشکلات ما یکی دو مشکل نیست. ما همان تیمی هستیم که کمترین قرارداد را داشتیم و بعد به ما گفتند ۴۰ درصد قرارداد خود را ببخشید. پارسال به ما گفتند حق ندارید پاداش بگیرید. درحالی گفتند که ۴۰ درصد قراردادتان را ببخشید که کمترین قراردادها را نسبت به سایر باشگاه‌ها داشتیم.

حسینی درباره ادامه  لیگ برای پرسپولیس و اینکه آیا همچنان شانس قهرمانی دارد یا خیر هم گفت: ما مثل همیشه تلاش می‌کنیم. یک روز باید با سند صحبت کنم که در این سال‌ها با تیم ما چه کردند اما ما ادامه دادیم. الان هم با وجود همه این مشکلات ادامه می‌دهیم. اما فکر می‌کنم نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود. ما باز هم فوتبال بازی می‌کنیم، دست‌های پشت پرده هم کار خودشان را کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25252
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها