• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

سیل و طوفان چهار هزار و ۴۹۵ میلیارد تومان به استان کرمان خسارت وارد کرد

  • کد خبر : 23814
  • 07 بهمن 1400 - 19:09
سیل و طوفان چهار هزار و ۴۹۵ میلیارد تومان به استان کرمان خسارت وارد کرد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، مجید سعیدی با اعلام این خبر افزود: خسارت برآورد شده در این استان پس از ارزیابی توسط کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری های ۱۵ شهرستان تحت تاثیر سیل و توفان در قالب فرم‌های استاندارد تهیه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، مجید سعیدی با اعلام این خبر افزود: خسارت برآورد شده در این استان پس از ارزیابی توسط کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری های ۱۵ شهرستان تحت تاثیر سیل و توفان در قالب فرم‌های استاندارد تهیه شده است. 
وی ادامه داد: از مجموع خسارت‌های برآورد شده، حدود ۲ هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان مربوط به بخش زیربنایی و حدود یک هزار و ۷۰۱ میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی است. 
مدیرکل مدیریت بحران کرمان تصریح کرد: سه هزار و ۷۹۲ واحد مسکونی نیز در سیلاب و بارش های ۲۵ تا ۳۰ دی ماه در این استان آسیب دیده‌اند که سه هزار و ۴۸۰ واحد نیاز به تعمیر دارد و ۳۱۲ واحد باید بازسازی شود. 

سعیدی عنوان کرد: برآورد صورت گرفته به همراه مستندات به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال شده‌ که با امضای وزیر کشور به منظور طرح در جلسه هیات دولت به سازمان برنامه و بودجه ارسال خواهد شد. 

وی ابراز داشت: پس از تصویب و ابلاغ اعتبارات جبران خسارت‌های وارده، پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد. 

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان یادآور شد: اقدامات فوری و اضطراری از جمله بازگشایی و ایجاد گذرهای موقت در راهها و ترمیم و اصلاح برخی از زیرساخت‌ها انجام گرفته و احداث سیل بندهای آسیب دیده در دست اقدام است. 

سیلاب طی دو هفته گذشته خسارت های زیادی در برخی مناطق کرمان از جمله شهرستان های جنوبی این استان برجا گذاشت.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=23814
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها