• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

اخبار ویژه

پیام تسلیت شهادت رییس جمهور از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس شهادت وزیر خارجه در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور رئیس‌جمهور مردمی ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید نمایشگاه عکس تصویر میراث همزمان با هفته میراث فرهنگی به مدت یک هفته در تخت جمشید برپاست توزیع ۵۰ پک لبخند مادری بین خانواده‌های دارای فرزند سوم/ نقش رسانه ها در فرزندآوری موثر است پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا

3

شرکت بیش از ۱۵۰ واحد کوچک و متوسط در نمایشگاه توانمندی‌های لرستان

  • کد خبر : 9495
  • 07 آبان 1400 - 21:25
شرکت بیش از ۱۵۰ واحد کوچک و متوسط در نمایشگاه توانمندی‌های لرستان

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از شرکت بیش از ۱۵۰ واحد صنعتی و تولیدی کوچک و متوسط در نمایشگاه توانمندی‌های استان خبر داد. بختیار رازانی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در راستای عمل به شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان، از ۸ […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از شرکت بیش از ۱۵۰ واحد صنعتی و تولیدی کوچک و متوسط در نمایشگاه توانمندی‌های استان خبر داد.

بختیار رازانی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در راستای عمل به شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان، از ۸ تا ۱۴ آبان ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی خرم‌آباد «بام لرستان» برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف فرهنگ سازی مصرف تولیدات داخلی و کمک به توسعه بازار صنایع کوچک به شکلی که درون استان حداقل با پتانسیل‌های این بخش آشنا شوند و معرفی محصولات تولیدی برگزار خواهد شد.

رازانی اضافه کرد: اولویت همه باید مصرف کالای ایرانی باشد و هدف عمده ما نیز از برپایی این نمایشگاه معرفی محصولات و شناساندن واحدهای صنعتی استان به مصرف‌کنندگان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار کرد: برای شرکت در این نمایشگاه ۱۵۰ واحد صنعتی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی یادآور شد: سه خوشه عسل، فرش و گلیم لرستان نیز در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد. فن بازار استان هم در این نمایشگاه شرکت فعالی خواهد داشت.

رازانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۵۰ غرفه برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از آن بازدید کنند.

این مسئول تصریح کرد: تمامی هزینه‌های این نمایشگاه را شرکت شهرک‌های صنعتی متقبل شده تا واحدهای صنعتی استان با کمترین هزینه محصولات خود را در این فرصت فراهم شده عرضه کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=9495
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها