• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

اخبار ویژه

رئیسی: روزانه پیگیر وضعیت سفره و معیشت مردم هستم/به عهدمان با مردم وفا داریم صریح و شفاف با مردم؛ مروری بر ۹ گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد استان ها شوراها و دهیاری های فارس خسارات ناشی از سیل را به شورای استان اعلام کنند اهدای لوح تقدیر از سوی رییس شورای عالی استان های کشور به شهردار شیراز جامعه منتظر شفاف سازی وزارت جهادکشاورزی و برخورد با متخلفان مهلت چهرماهه برای شوراها و شهرداری ها برای تایید گزارش صورت های مالی و تفریغ بودجه لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی شهرستان خفر به عنوان شهرستان هدف گردشگری معرفی شود اعلام حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی و حاج ابراهیم عزیزی اعلام حمایت موسسه شهید سردار تهرانی مقدم در استان فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی اعلام حمایت اتحادیه تعاونی تامین نیاز استادکاران و کارگران فصلی استان فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟ سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید

4

شناسایی آنتی بادیِ خنثی کننده سویه های مختلف کرونا

  • کد خبر : 5207
  • 21 مهر 1400 - 14:57
شناسایی آنتی بادیِ خنثی کننده سویه های مختلف کرونا

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست متخصصان سوئیسی در بررسی های خود به نوعی آنتی بادی دست پیدا کردند که می تواند در خنثی ساختن سویه دلتا و دیگر سویه های کروناویروس موفق عمل کند. به گزارش ایسنا، این متخصصان اظهار داشتند که نوعی آنتی بادی بسیار قوی کووید-۱۹ را کشف کرده اند که می […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

متخصصان سوئیسی در بررسی های خود به نوعی آنتی بادی دست پیدا کردند که می تواند در خنثی ساختن سویه دلتا و دیگر سویه های کروناویروس موفق عمل کند.

به گزارش ایسنا، این متخصصان اظهار داشتند که نوعی آنتی بادی بسیار قوی کووید-۱۹ را کشف کرده اند که می تواند انواع سویه های کروناویروس از جمله نوع دلتا را خنثی کند.

پیشتر دکتر “جنی هریس”، مدیر اجرایی آژانس امنیت بهداشت انگلیس گفته بود که غلبه سویه دلتا در سطح جهان باعث شده که دیگر انواع سویه های کرونا منقرض شوند هر چند لازم است هنوز “هوشیار بمانیم”.

اکنون به نظر می رسد که بتوان سلاح جدیدی را برای مقابله با سویه های کروناویروس کشف کرد. متخصصان سوئیسی معتقدند که آنتی بادی کشف شده یکی از موثرترین آنتی بادی هایی است که تاکنون برای مقابله با کروناویروس جدید شناسایی شده است.

آنها یک آنتی بادی مونوکلونال بسیار قوی را کشف کرده اند که پروتئین سنبله کروناویروس را هدف قرار می دهد و در خنثی سازی همه سویه های نگران کننده کرونا که تا به امروز شناسایی شده از جمله سویه دلتا موثر است.

به گزارش ایسنا به نقل از walesonline، به گفته محققان این آنتی بادی مانع از اتصال پروتئین سنبله به سلول های گیرنده ACE۲ می شود که ویروس از آن برای ورود و آلوده کردن سلول های ریه استفاده می کند. این بدان معنی است که آنتی بادی، روند تکثیر ویروس را متوقف می کند و سیستم ایمنی بیمار را قادر می سازد که ویروس را از بدن خارج کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=5207
   

نوشته های مشابه

18اردیبهشت
صریح و شفاف با مردم؛ مروری بر ۹ گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور
گفت‌وگوی تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با مردم بررسی می‌کند؛

صریح و شفاف با مردم؛ مروری بر ۹ گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها